Note fondée sur 3 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Slight improvement
Publié le 21 sept. 2020 sur HotelsWell the room was very neat just that they didn't clean it on the following day. Breakfast wasn't so mouthwatering. There was not microwave in the room so in order for us to eat warm food it costed us to go to the main house and ask them to warm it for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2020 par Rose, Gestion de l’hôtel
Good day
We appreciate the feedback. We endevour to improve our service.
Kind Regards
Rose
par un voyageur
Nhlingo
Publié le 30 oct. 2019 sur HotelsIt was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Tsa, Gestion de l’hôtel
Hi Mhlingo
We appreciate your response, we'll endevour to deliver best service at all times.
Kind Regards
Ga-Dikobo Team