Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Slight improvement

Publié le 21 sept. 2020 sur Hotels
Well the room was very neat just that they didn't clean it on the following day. Breakfast wasn't so mouthwatering. There was not microwave in the room so in order for us to eat warm food it costed us to go to the main house and ask them to warm it for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2020 par Rose, Gestion de l’hôtel
Good day We appreciate the feedback. We endevour to improve our service. Kind Regards Rose
4 sur 5
par un voyageur

Nhlingo

Publié le 30 oct. 2019 sur Hotels
It was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Tsa, Gestion de l’hôtel
Hi Mhlingo We appreciate your response, we'll endevour to deliver best service at all times. Kind Regards Ga-Dikobo Team