Note fondée sur 190 évaluations de clients
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4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Séjour agréable, bon hôtel dans l'ensemble
Publié le 8 oct. 2023 sur HotelsSéjour agréable. Dommage que le balcon soit juste en face d'une autoroute, ce qui rend l'option inutile. Aussi, on entend le passage des voitures même les fenêtres closes (J'ai dormi avec des bouchons d'oreilles). Le service est bon et l’accueil très souriant et sympathique. J'avais envoyé un message pour une prise en charge à l'aéroport (via l'appli Hotels.com, mais je n'ai jamais reçu de réponse. Pourtant le rapport qualité prix est avantageux et je retournerai certainement dans cet hôtel propre et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Anel Muller, Gestion de l’hôtel
Dear ChristopheThank you for the feedback it is much appreciated. We do apologize for the lack in communication and this will be sorted ASAP. We are grateful that you enjoyed your stay with us and we look forward welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 29 juin 2022 sur Hotels
Hotel tres bien
Mais acces compliqué à trouver
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2022 par Anel Muller, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard
Thank you for your feedback, it is much appreciated. We hope to welcome you back soon.
par un voyageur de Montréal
Publié le 24 oct. 2018 sur Expedia
Très beau emplacement et sécuritaire et petit déjeune ok
par Emilie de Saint-Pierre
Bon hôtel
Publié le 17 août 2015 sur HotelsHôtel super bien placé, nous avions une vue sur le golf d'en face ... très jolie !
Malgré la proximité avec la route l'isolation est très bien faire, aucun bruit.
A environ 20 min de l'aéroport.
par un voyageur
Standard hotel in business area
Publié le 7 juill. 2015 sur HotelsLiked:
- excellent breakfast
- nice room / bathroom
Disliked:
- noisy air system in the hotel
- strong cold air flow passing below the doors
- the business area, isolated (car mandatory)
- several issues to fix at arrival (electrical equipment)
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Anel Muller, Gestion de l’hôtel
Dear GeraldThank you for the great rating, we are grateful that you enjoyed your stay with us and we look forward welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Very clean , safe and great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Anel Muller, Gestion de l’hôtel
Good Day PerpetuaThank you so much for the great feedback, we do appreciate it and we look forward welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Secured, clean and top notch environment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Anel Muller, Gestion de l’hôtel
Good Day PerpetuaThank you so much for the great feedback, we do appreciate it and we look forward welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
I booked a golf course facing room on Hotels.com and I was not allocated one. I had to request and move after checking in. The staff are not ready at 6h30 when breakfast starts. On 3 mornings we had to wait for breakfast as various items were not yet ready and laid out. Not acceptable for us as we were under time pressure to get going. And, for a business hotel to not be able to order a poached egg is unacceptable. I have never had that at a hotel before.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Anel Muller, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay.Regarding the golf course-facing rooms, these are indeed subject to availability and cannot be booked in advance due to the limited number of such rooms. We regret any confusion this may have caused and appreciate your understanding.We are also concerned to hear about your experience with our breakfast service. Our goal is to ensure that all items are ready and available by the time breakfast starts at 6:30 AM. We will address this with our team to prevent any delays in the future, especially since we understand how crucial it is for our business guests to have a prompt start to their day.As a 3-star express brand, we offer a simplified breakfast service, and unfortunately, certain items such as poached eggs are not part of our standard menu. We apologize if this did not meet your expectations.Your feedback is invaluable to us as we continually strive to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Anel Muller, Gestion de l’hôtel
Dear ZaneleThank you for the great review, we look forward welcoming you back soon.