Note fondée sur 34 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
I won't let any of my friend nor family to book.
Publié le 9 nov. 2023 sur HotelsMy stay was unpleasant after reading the receipt information. As a female, I felt uncomfortable staying alone because the terms and conditions didn't hold me accountable for any risks.
NB All people entering this facility do so entirely at their own risk if I saw this I wouldn't even bother to book.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Worst experience ever
Publié le 8 mars 2022 sur HotelsHad the worst experience of my life it felt like someone smoked and closed the doors and windows, everything was just uncomfortable not to mention the bed 😡 everything was just off
I couldn’t even find the iron they said they can’t find one
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2022 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Hello, we are so sorry about your experience. We shall continue to improve in any areas that causes guests great discomfort.
Please connect to our 24/7 whatsApp platform to discuss your experience further.
Once again, our sincere apologies for any inconvenience.
Best regards,
Cindy