Note fondée sur 199 évaluations de clients

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4,8 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Un excellent séjour

Publié le 27 janv. 2018 sur Hotels
Cet hôtel est très bien situé, à côté du Mall de Rosebank et de la station de train Gautrain. C’est parfait. La chambre en suite était très calme malgré la proximité de la rue, spacieuse et confortable. Deux remarques cependant: 1 - Il est très désagréable d’être débité du coût total du séjour à l’hôtel au moment où vous passez les contrôles d’immigration à l’aéroport. Il serait au moins correct d’attendre le check-in. 2 - Pourquoi changer les draps et les serviettes tous les jours dans un pays où l’eau se fait de plus en plus rare ?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2018 par The Monarch, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience du Monarch. Nous vous remercions pour les aimables commentaires et compliments et nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour. En ce qui concerne le paiement de l'émission, votre dépôt aurait dû être débité lors de l'enregistrement et nous ne savons pas exactement pourquoi ou comment le montant total serait déduit à l'avance. Nous nous excusons sincèrement pour toute faute de notre part. En ce qui concerne les draps, nous apprécions votre souci d'économiser l'eau. Nous nous lavons habituellement tous les deux jours, ou si nous sommes sales, pour nos clients qui restent plus longtemps. Cependant, nous allons certainement revoir la politique pour des séjours plus courts. Nous espérons vous revoir bientôt au Monarch. Cordialement Le Monarch
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
What a Gem hidden in the heart of Johannesburg!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Portland Oregon

Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Great hotel. Clean and with a friendly staff. Great options for restaurants in the area
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2019 par The Monarch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience of the Monarch. We trust that you have travelled well and we do hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2019 par The Monarch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience of the Monarch. We trust that you have travelled well and we do hope to welcome you back in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels
Same friendly reception and service that we know… Same beautiful haven, that we love… We feel that a refresh of the interior and decor and art - will be a very good thing to do. Ask yourself what has changed in the hotel, in the last 3 years? Our answer is, nothing. Refresh the colours, refresh the deployment of the artworks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2019 par The Monarch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience of the Monarch. We are most grateful for your review and we thank you for your input. We trust that you have traveled well and we do hope to welcome you back in the near future. Sincerely The Monarch Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful, high security boutique hotel.

Publié le 15 sept. 2019 sur Hotels
This was a shot stop over and I wish I could have stayed longer. Beautiful, secure, old-school hotel with exceptional, friendly service. Being an older building, there are fewer wall outlets than you may be used to. Don't expect a USB charing port at the desk. Very comfortable bed gave me a good night's sleep. The HVAC is powerful but takes a moment to figure out which control to manipulate. The beautiful shower has multiple heads and handles, so it also take a little-trial-and error to figure out what turns on what. Breakfast was good and reasonably priced. A continental buffet is there if you are in a rush, and the mushroom and cheese omelet I had was delicious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2019 par The Monarch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience of the Monarch. We are very pleased that you enjoyed your stay with us, and we thank you for the lovely comments and detailed feedback. We trust that you have travelled well and we do hope to welcome you back to the Monarch in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par The Monarch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience of the Monarch. We are very pleased that you enjoyed your stay and we thank you for your feedback. We trust that you have travelled well and we do hope to welcome you back in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Bad Business Practices!!

Publié le 24 juill. 2019 sur Hotels
What a huge disappointment to learn that I was downgraded from a presidential suite to a standard room- room was booked some time back, and I didn't remember the room type upon check in, plus it was the end of a very long trip.. I was made aware of the downgrade when reviewing my nights collected with Hotel.com. Hotels.com called the property . They were bounced from person to person, and hung up on multiple times. Disgraceful!!!!. What kind of sham operation is this! Thankfully, Hotels.com is going to compensate me for the difference in cost. A few other things to mention: Get rid of the instant coffee. Stop being cheap and put in a Nespresso machine like other hotels. The room was over sprayed with room freshener. The smell was so strong I had to leave the window open half the night. Reception agreed that the smell was strong and attempted to move me to another STANDARD ROOM, but it was facing the street. Perhaps, if I had been in the room I reserved, it would not have been an issue. Stay away from this place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par The Monarch, Gestion de l’hôtel
Dear Gayle Thank you for taking the time to share your experience of the Monarch. Kindly note that this matter is currently under investigation with Hotels.com and we shall revert with feedback soonest.