Note fondée sur 600 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2019 par stanley, Gestion de l’hôtel
Good day, Thank you for taking the time to review the Hotel, we appreciate your feedback. Regards Stanley.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2019 par Signature Lux Hotel by ONOMO Sandton, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Hotel, we appreciate your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2019 sur Hotels
Il manque juste des chambres familiales ou communicantes. La télé perdait souvent le stream.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Signature Lux Hotel, Gestion de l’hôtel
Good day Thank you for taking the time to review the Hotel We are absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back on your next trip. Kind regards Christine
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par Signature lux hotel , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Best quality/price ratio for this top location

Publié le 13 avr. 2019 sur Hotels
This hotel offers a to quality/price ratio thanks to an optimized set-up (no place lost, no fancy architecture, breakfast not included). On the "+" side: prime location (30 seconds walk to Mandela Square), perfectly clean, comfortable bed. good unlimited wifi. On the "-" side: no cupboard in the bedroom. At least a shelf would have been appreciated (could fit over the small corner desk).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2019 par Signature Lux Hotel, Gestion de l’hôtel
Good day Thank you for taking the time to review the Hotel. We are absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for your suggestions, we always appreciate positive criticism, and ways in which we can improve. We offer a Bed and Breakfast Rate at the Hotel, on you next booking please request the Rate that includes breakfast. We look forward to welcoming you back on your next trip. Kind regards Christine
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Signature Lux Hotel, Gestion de l’hôtel
Good day Thank you for taking the time to review the Hotel We are absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back on your next trip.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Signature Lux Hotel, Gestion de l’hôtel
Good day Thank you for taking the time to review the Hotel We are absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back on your next trip.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Signature Lux Hotel, Gestion de l’hôtel
Good day, Thank you taking the time to review the Hotel, we appreciate your feedback. Regards Christine
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2019 par Signature Lux Hotel, Gestion de l’hôtel
Good day, Thank you taking the time to review the Hotel, we appreciate your feedback. Regards Christine
2 sur 5
par un voyageur

service déplorable

Publié le 10 oct. 2018 sur Hotels
Pas de frigo dans lachambre. Pas pratique surtout qu'il n'y a pas de petit déjeuner. L'entretien de la chambre se fait à 15h pm c'est trop tard
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par Signature Lux Hotel, Gestion de l’hôtel
Bonjour, merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur l'hôtel. L'hôtel propose un petit-déjeuner à l'Aura Cafe situé à l'hôtel. Lorsque vous effectuez une réservation dans l’avenir, veuillez demander le forfait Bed and Breakfast. Cordialement Christine