Note fondée sur 283 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Taxé ?
Publié le 17 févr. 2016 sur HotelsNous n avons pas compris la taxe qui a été appliquée sur le prix de la nuitee il paraît que c'était une caution.... et le personnel faisait la tête. Super pour notre dernier jour en Afrique du Sud.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de johannesbourg
Business hotel. Accueillant. Restaurant corect
Publié le 14 nov. 2015 sur ExpediaUn mois dans l'hotel. Restaurznt avec carte francaise correct petit dejeuner buffet tres bien. Service agreable Et pzrsonnel tres bien. Chambres tres correctes mais un peu anciennes. Salle de bain avec baignoire pas tres pratique Piscine non chauffee Mur pas tres insonorises ....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2015 par Mark Wernich, Gestion de l’hôtel
Dear Loran,
Thank you for providing us with valuable feedback of your stay with us. We appreciate all feedback we receive from our guests.
We are so happy to hear you enjoyed such a long stay with us, We are thrilled to hear you enjoyed our restaurant as well as our pleasant staff. Please accept our sincere apologies for the bathroom not meeting your approval, we do also apologize for the pool not being heated. We hope to welcome you back to our hotel.
Yours in hospitality
Faircity Management & Staff
Mark Wernich
General Manager
par Fabien
Publié le 28 juin 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2015 par JacoS, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,
Thank you for choosing us as your preferred hotel partner, we hope to welcome you back to our hotel.
Yours in hospitality
Jaco S
par Yoachim
Publié le 5 mars 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2015 par JacoS, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing us as your preferred hotel partner, we hope to welcome you back to our hotel.
Yours in hospitality
Jaco S
par Raphael
Publié le 22 nov. 2014 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2015 par JacoS, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest
Thank you for choosing us as your preferred hotel partner, we hope to welcome you back to our hotel.
Yours in hospitality
Jaco S
par BEAULIEU
Publié le 13 mai 2014 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2015 par JacoS, Gestion de l’hôtel
Dear Beaulieu,
Thank you for choosing us as your preferred hotel partner, we hope to welcome you back to our hotel.
Yours in hospitality
Jaco S
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par PHFS, Gestion de l’hôtel
Dear Mpolai, Many thanks for the excellent feedback we do so appreciate you taking the time to let usknow. We look forward to welcoming you back to Morningside Sandton very soon Phillip MeyersGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par BT, Gestion de l’hôtel
Dear Sakina,Many thanks for the excellent feedback we are so pleased to have delivered on your expectations.We look forward to welcoming you back to Morningside SandtonPhillip MeyersGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par FS , Gestion de l’hôtel
Dear Emma,Many thanks for the feedback and for taking the time to let us know, it is so very muchappreciated. The positive feedback is vital to us and helps reinforce our endeavours to deliverexceptional customer service.We look forward to welcoming you back to Morningside SandtonRegards,Phillip MeyersGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par PM, Gestion de l’hôtel
Dear Fred , Many thanks for the excellent feedback score we do so appreciate you taking the time to let usknow. We look forward to welcoming you back to Morningside Sandton very soon Phillip MeyersGeneral Manager