Note fondée sur 477 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Extrêmement bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Busi, Gestion de l’hôtel
Dear DidierThank you for your feedback! We're delighted to hear that you appreciated our good service and perfect location. It's always our goal to ensure our guests have a seamless and enjoyable experience during their stay.If there's anything specific you'd like to see improved or any additional amenities you'd like to suggest, please don't hesitate to let us know. We're always eager to enhance our guests' experience even further.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Until then, safe travels and thank you for choosing us for your stay!Warm regards,Busi MayiselaGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2023 par Busi, Gestion de l’hôtel
Dear MicheleThank you for the great rating! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience. If there's anything specific you loved about your stay or if there's anything we can do to make your next visit even better, please let us know. We look forward to welcoming you back for another excellent stay.Best regards,Busi MayiselaGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Busi, Gestion de l’hôtel
Dear BerthierThank you for your review! We're thrilled to hear that your experience was excellent and that everything met your expectations. We look forward to welcoming you back soon for another great visit. If you ever have any specific feedback or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're here to ensure your next visit is just as wonderful as this one!Kind regards,Busi MayiselaGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2023 par Busi, Gestion de l’hôtel
Dear HansThank you for taking the time to give a positive review of your stay at Sandton Sun & Towers.Receiving such great feedback instils a great sense of achievement within us on the amazing and efficient staff we have working at the Sandton Sun & Towers.We appreciate your comments and we look forward to welcoming you back soon. Warm regards,Busi MayiselaGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par Disebo, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and for choosing to stay with us at Sandton Sun & Towers. We are delighted that you enjoyed your experience with us, and we hope to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2022 sur Expedia
Accueil mais j'avais reserve a l'hôtel Sandton Sun et ai ete heberge a l'hôtel Towers qui fait partie du groupe Dommage et pas tres comprehensible. L'hôtel etait tres bien egalement maos plus eloigne du cebtre commercial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2022 par Busi, Gestion de l’hôtel
Cher Jean LucMerci d'avoir choisi de rester avec nous au Sandton Sun & Towers récemment. Nous apprécions que vous preniez le temps de partager votre expérience avec nous.Vos commentaires sont très importants et vos commentaires nous permettent d'évaluer et d'améliorer les services que nous offrons. Je voudrais m'excuser pour la confusion de deux propriétés qui sont maintenant un seul hôtel et pour les désagréments que cela peut causer. Nous apprécions que vous preniez le temps de nous informer de votre séjour à l'hôtel et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Sincères amitiés,Busi MayiselaGuest Relations Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2022 sur Expedia
Concernant l'hotel, rien à dire, sauf le fait que j'avais toujours peur qu'unforcené jette qqchose du20e étage et que ça me retobe dessus au 6e étage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2022 par Busi, Gestion de l’hôtel
Cher FrancisMerci d'avoir choisi de rester avec nous au Sandton Sun récemment. Nous apprécions que vous preniez le temps de partager votre expérience avec nous.Vos commentaires sont très importants et vos commentaires nous permettent d'évaluer et d'améliorer les services que nous offrons. Je suis heureux que personne n'ait rien jeté du dernier étage, mais je peux vous assurer que cela ne s'est jamais produit dans notre hôtel.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.Sincères amitiés,Busi MayiselaGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 25 janv. 2021 sur Hotels
Idéalement situé, avec excès direct au Maul et Mandela square Personnel accueillant et disponible. Chambre très confortable
5 sur 5
par un voyageur de Bruxelles

Publié le 28 févr. 2020 sur Expedia
Chambre confortable grand lit et sanitaires propres et utilitaires
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2020 par Elliot, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you for choosing to stay with us at Sandton Sun recently and for sharing your experience with us. Your comments are of vital importance to us and we utilize this to continually evaluate and improve on the service we offer. Warmest Regards
5 sur 5
par un voyageur de Lille

Publié le 26 janv. 2020 sur Expedia
Mon séjour a été exceptionnel à tout point de vue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2020 par Elliot, Gestion de l’hôtel
Dear Valued, Thank you for your feedback and kind comments. I am so glad to hear that overall you had a pleasant stay. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Guest feedback is an essential part in ensuring that our clients are provided with the standards of quality and effective customer service that are synonymous with the heritage of the Sandton Sun. I would therefore like to use this opportunity to offer my sincerest apologies for the inconveniences caused to you. We look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards Elliot