Note fondée sur 469 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Hôtel défraîchi pas entretenu. Très abordable. Personnel très gentil. Odeurs d’humidité. Offre de déjeuner atroce.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
The proprieters do not have any interest in pleasing the clientelle
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
4 night stay Almost $500, no microwave, no coffee maker in room television so high on table almost touching ceiling, construction going on with hotel trying to upgrade it , terrible condition, breakfast consisted of a store bought box of 4 donuts to choose from, staff did the best they could but needs to be taken off Expedia site, Expedia should reimburse me for the money It cost me . Area unsafe too!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
They would not accept my Expedia Reservation (#72753875128819) dispited it being confirmed. They stated their was a problem with your credit card being rejected and instructed me to contact Expedia. I was forced to use my personal credit card and the Manager still hasn't responded to my request to speak to her for an explanation. I am due a refund of $314.38.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
The rooms smell like smoke and are in pretty poor shape. The staff was very nice and changed our room upon request. The second room also smelled, but not as bad. All of our clothes, even the ones we never took out of our bags, smelled when we got home. I would only stay here if you have no other choice.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Not much of a breakfast. Had trouble with the remote for the TV. Almost impossible to change channels. Wasn't resolved after two nights,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
X
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Very friendly and knowledgeable staff.