Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
33 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
good.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
Everything don’t like
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Aeon Tebrau Apartment Johor Bahru, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback.We are very sorry to hear that you didn't have a great experience with us – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2019 sur Expedia
This property is not written as a homestay at the time of booking. I wanted to book a hotel. I did not stay. It was a very unfriendly explanation. I will never make a reservation on this site again.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2019 sur Expedia
Cheap and value for money. Friendly staffs, big rooms, though the apartment building itself was old and lifts not in the best condition
1 sur 5
par un voyageur

Bad reception.

Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
Reception is very poor, waiting to enter the homestay for more than two hours.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
Hassel free and comfortable stay! For a homestay, I would say this room is super value for $$. TV signal is clear. Aircon is cold. Walking distance to Aeon Mall.
4 sur 5
par un voyageur de Tebrau, Johor

Publié le 16 nov. 2018 sur Expedia
Walking distance to Aeon Tebrau Shopping Mall. Staff is helpful. The apartment is spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2018 par Arianne Le , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! Please come again.
4 sur 5
par TEH

Good location

Publié le 5 déc. 2017 sur Hotels
Nil