Note fondée sur 69 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Good to have some reserved parking lots for hotel guest. Should at least train staff to assist guest to top up Parking App that does not accept international credit card. Because of that I got a RM30 fine for parking in front of the hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Professional staff, clean and efficient

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Not recommended for more than 2persons or 2nights

Publié le 14 déc. 2023 sur Hotels
Hotel looks near to malls on the map but it's not walking-friendly to the malls as there are no proper walkways or traffic lights to the mall so you will have to walk on grass and jaywalk or will still have to grab everywhere. Room is clean but super small and not soundproof. No space to walk or put out our baggage for more than 1 guest in the double room. Walls are super thin, can hear noise very clearly outside (birds, motorcycles, corridor, next room). Due to lack of ventilation (no windows), room has a musky smell. Had to buy our own room fresheners and also extra toiletries (amount given is too limited). Maybe for a cheap stay for 1 person for 1 night might work.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Expedia
Clean, fuss-free, and affordable accommodation.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Expedia
It clean but too simple...tv channel limited
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Rond, Gestion de l’hôtel
We are delighted to know you have a pleasant stay with us. Hope to serve you soon!