Note fondée sur 54 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Lovely well maintained room. Shower and toilet clean and new. Would go again if visiting the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
The bedsheet is not properly cleaned and the towel have a smell.
5 sur 5
par un voyageur

Affordable nice clean hotel

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
First, location is not good. If you are driving, good but if not, it's gg to be difficult to get there and there are not many amenities nearby. That being said, it's a clean hotel for families, with quiet rooms and is very affordable. Family room has 2 king sized beds. Would definitely stay here again. Check in and out very straightforward. $50 deposit returned on checkout.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Pillows were lumpy & soft. When showering, water leaked from shower area to toilet area & Bathroom floor. Mattress was firm & room generally clean & bright. Easy parking
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Very clean
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Overall good stay. Hotel and room like in picture, clean and comfy. Good location convenient. Only one thing I did not like: after 6 hours driving we arrived one hour earlier before checking time the lady at the reception just told us that checking time is at 3pm, no greeting, no welcome, no smile...such disappointment. Except that we had a cordial experience with staff.
5 sur 5
par un voyageur de Singapore

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Good value for the price, clean and excellent hardware.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
very good area
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Please maintain the good services