Note fondée sur 37 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Person managing is responsive but not unit

Publié le 7 oct. 2023 sur Hotels
Check in staff is friendly and responsive but unit not ideal. Neighbours play loud music early in morning, wall is thin such that can hear neighbour alarm clock, although at top floor, knocking and renovation start at surrounding after 8am, road noise from truck also hearable. As unit is studio, no walls for room, blinds in unit is missing/not installed, light shone in after 8am. Lastly, the charges for unit is nearly 50% to fees and taxes whereas other units is only less than $10, this will greatly reduced your reaards nights for redemption and it takes 20 - 30 mins at least to drive to KSL Mall. Food choices is limited to the restaurant at level 5 and another by road side outside condo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par AC, Gestion de l’hôtel
Thank for your comment, we will look into this matter and inform building management start early at 8am, suppose after 10am. For the blind really apologize its broken during cleaning same day you check in so we dont have enough time to buy and replace.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par SR, Gestion de l’hôtel
Noted
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2023 par AC, Gestion de l’hôtel
Thank for your reviews
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2023 sur Expedia
Cleaniness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2023 par AC, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comment and we will look into it and improve on this part.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par AC, Gestion de l’hôtel
THANK FOR YOUR COMMENT
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2022 sur Expedia
No want sent us how to check in. They claim they no have my hp number yet expedia cantext me. Key need to collect a dsitance away from the entrance of apartememt. Heater not working and balcony floor paint all peeling out. Can i ask for a refund.