Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Marc de Québec, Qc
Propre et prix honnete, pour court séjour.
Publié le 8 juill. 2015 sur HotelsChambres propres, prix honnête, le service est très lent la personne a l’accueil semblait dépassé par l'arrivé de plusieurs clients (4) bon endroit pour un court séjour.
par un voyageur
Imbattable
Publié le 27 mars 2015 sur HotelsUn peu bruyant à cause de l'autoroute, mais somme toute une excellente valeur qualité prix.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
No house keeping
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Rajshun, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Lucas, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi David, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
I am coming back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lindsey, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels