Note fondée sur 905 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Très bel hôtel fonctionnel et très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par gm- Tamme Crater , Gestion de l’hôtel
Thank you Roland !! It was our pleasure serving your lodging needs !!
par un voyageur
Je recommande
Publié le 24 août 2019 sur HotelsTrès bien rien a dire de négatif déjeuner excellent très bon service je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2019 par gm, Gestion de l’hôtel
Gracias , thank you !!!!
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Tamara Crater GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Terry !! We enjoyed your time with us as well! Hope to see you again soon !
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Clean and comfortable.
Breakfast was fair - sausages could have been cooked more so they could be hot through.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par TC , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us !!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
my room had lit on chair and they didn't have comforter on bed and it had a bad smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Tamara Crater GM, Gestion de l’hôtel
Thank you .
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
This was a very nice property, especially for the price. It was clean and the pool area is great. Our only negative comment would be the rush to get us checked out. Check out time is posted as noon. The desk called us at 11:15 to remind us of this. Then we needed to make two trips to our car, but when we went back for the last of our stuff at 11:40, we couldn't get back in... minor, but annoying. We would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Tamara Crater GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Dorothy , we look forward to seeing you agian.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Tamara Crater GM, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur de Two Rivers
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
We arrived to find one toilet paper roll with four sheets remaining. Fast talking man behind check in counter wanted to give us one roll, when we asked for two. He fought us. Then he programmed out electronic key on third floor to another family for our exact same room! Talk about terror! Then, he changed our electronic key that we couldn't get back in! Finally, outdoor flood lights on side of building were visible through the night, as curtains (room darkening type) were not wide enough to prevent flood lights to light up the room. He continued to say they were 'full' for entire weekend, which was clearly not true....but we really believe they are so short-staffed they could only take care of a limited amount of guests. This is NOT a quality facility. Hospitality was almost non-existent. Very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Tamara Crater GM, Gestion de l’hôtel
Im sorry Mark you had a bad experience with us. Trust we will have a refresher at the front desk level regarding this event. Regarding the black out curtains , they do have pull rods as to close them completely , I am truly sorry you missed them. Thank you for letting us know as we continually strive for guest satisfaction with our team.
par un voyageur
Convenient
Publié le 20 août 2024 sur HotelsStaff was friendly and helpful. Refrig in room did not work. Never got my email bill.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Tamara Crater GM, Gestion de l’hôtel
Thank you William !!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tamara Crater GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying Brendan