Note fondée sur 138 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2022 sur Expedia
Good stay
4 sur 5
par un voyageur

the place was clean ,i reserved online ,,it was a

Publié le 12 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Gary, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Gary, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
4 sur 5
par un voyageur

will stay again

Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
very clean, good price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Gary , Gestion de l’hôtel
Thank you,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2022 sur Hotels
Run down and dirty. Very noisy at night, crappy pillows and mattresses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2022 par Gary, Gestion de l’hôtel
Dear Gail, Thank you so much for the review regarding your recent stay! It saddens us to see that we weren’t able to meet your expectations during this visit. I do apologize for the cleanliness and noise issues you had during this stay. Thank you for bringing it up as we will use this to make upgrades to our hotel to serve our guest better. We hope that you will give us another opportunity to make it up to you. Take care!
2 sur 5
par un voyageur

Stay away

Publié le 24 août 2022 sur Hotels
The lady at the front desk tried to hustle me over $50 saying "it was the deposit, and it had to be paid in cash" after telling her i coukdnt get cash and going back and forth she finally gave me the key to the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2022 par Gary , Gestion de l’hôtel
Dear Pablo, Thank you so much for the review regarding your recent stay. I am very sorry to hear about your experience and do apologize for the issues you had with the front desk agent. This is not how we want to treat our guest and do apologize again for the inconvenience. I hope that this doesn’t effect your next stay and hope that you will give us another opportunity to make it up to you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Close to interstate nothing special hot showers and comfortable bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2022 par Gray , Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you so much for the wonderful rating on your recent stay! Glad to see that you had a great stay with us. It makes us feel awesome to hear that you had a comfortable stay. We hope to see you again next time!
4 sur 5
par un voyageur de ruskin

Publié le 6 août 2022 sur Expedia
close to HI way
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2022 par Gary , Gestion de l’hôtel
Dear Scott, Thank you so much for the review regarding your recent stay. Glad to see that you had a great stay with us. I hope we met all you expectations and we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par gary, Gestion de l’hôtel
thank you so much,looking to see you again
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia