Note fondée sur 382 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 août 2012 sur Hotels
par un voyageur de Wichita
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Clean and many close by food options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Robert, thank you for staying with us at Fairfield Inn by Marriott Joplin. We’re delighted to know you found the cleanliness to your liking and appreciated the nearby dining options. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Staff was great. Clean room. Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mary, we're delighted you loved your experience at Fairfield Inn by Marriott Joplin. It's wonderful to hear that the team members contributed to your pleasant stay. We look forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Andrew, it's wonderful to hear you had a great time at Fairfield Inn by Marriott Joplin. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
John, thank you for staying with us at Fairfield Inn by Marriott Joplin. We hope you had a pleasant experience and look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tracy, thank you for staying with us at Fairfield Inn by Marriott Joplin. We’re delighted you had a positive experience, and we look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
n/a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Neim, thank you for your feedback. We’re delighted you loved your experience at Fairfield Inn by Marriott Joplin and we look forward to having you back soon for another truly awesome stay! Thank you for the 5-star rating.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Melissa, thank you for choosing to stay with us at Fairfield Inn by Marriott Joplin. We’re thrilled you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back!
par un voyageur de EAST BERNSTADT
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Property is in need of repairs and upgrades.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Pamela, thank you for taking the time to share your thoughts. We’re delighted you enjoyed your experience at Fairfield Inn by Marriott Joplin. Your feedback is valued and will help us as we continually work to improve our offerings. We look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kim, thank you for staying with us at Fairfield Inn by Marriott Joplin. We're delighted that you had a great experience. We look forward to welcoming you back in the future!