Note fondée sur 314 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
The hotel was disgusting. Our room was full of dirt, the walls were covered in boogers or snot or something. Notified the manager on duty and they said they would bring us cleaning supplies. Would not recommend this property to anyone.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
carpets smelled, furniture like lamps had what looked like mold, will never stay there again
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Good
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Really good
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Really good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi CJ, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi David, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Very clean and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Carolyn, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
After making the reservation on Expedia, when I checked in at the front desk, they charged my card for a ‘damage’ deposit. It’s now been four days and they have not refunded the deposit yet. Total crooks. Avoid at all costs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6