Note fondée sur 53 évaluations de clients

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3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
They need to take the trash out and put clean towels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Lizard in our room, outdated room until we were moved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience. Thank you for the cooperation. We will try to do our best next time, Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Expedia
..
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Management…, Gestion de l’hôtel
Thank you…
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Upset and frustrated

Publié le 15 avr. 2024 sur Hotels
It’s was ok. The day before we got a call that our room was down graded to 2 beds Instead of 3 beds and there was 5 of us so that was upsetting and still charged the same price. It was a tight stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Management….., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We apologize for the inconvenience and disappointment caused by the room downgrade, which resulted in a tighter space for your group of five.We understand that this was not the experience you expected, and we regret that we were unable to meet your needs. We want to assure you that we take your feedback seriously and are working to improve our room assignment to prevent similar situations in future Thank you again for your feedback. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Management.., Gestion de l’hôtel
Thank you..