Note fondée sur 217 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Very clean and wonderful to have a full-size refrigerator.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de BEAVERTON

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Very clean , safe. Family friendly. Great price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jason GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your time with us. We are pleased to hear that you enjoyed the hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jason GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comments about our hotel team. We appreciate you choosing to stay with us and hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
This property offers excellent amenities, boasts a convenient location, and features suites with fully equipped kitchens that we love.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jason GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed our location and were able to take advantage of the in-room kitchen. We appreciate you patronage and look forward to your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Room was CLEAN and NICE,, however the 'air conditioner' was NOISEY and kept me awake. The a.c. is my only complaint.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jason GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing feedback about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us. Please accept my apologies for the loud air conditioner that kept you awake. I hope that you will give us another opportunity to earn your business.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels