Note fondée sur 198 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2022 sur Expedia
grandeur de la chambre et du balcon, qualité générale - petit déjeuner avec brioches et muffins de piètre qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2022 par Hope Pinkerton, Gestion de l’hôtel
Hi Marc,Thank you for staying here at The Pointe Hotel. We hope to see you again!Sincerely,Hope PinkertonAssistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur de sterling

Publié le 16 nov. 2024
Courteous Professional staff. Clean and comfortable. Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Diane, thank you for choosing The Pointe Hotel! We're glad you enjoyed the hotel. Our staff strives to make your hotel stay the best and we're happy to hear they hit that mark. Come back and visit again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great for a short or long break, really great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi James, thank you for staying at The Pointe Hotel! We're glad you enjoyed your stay and had a relaxing trip. Come back and revisit us soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Richard, thank you for choosing The Pointe Hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope you revisit soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The hotel was very clean and the staff was helpful. The shower was also clean. No complaints at all!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing The Pointe Hotel and for those kind words! We're glad you enjoyed the hotel and our staff could be of help. Come back and revisit us soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Howard, thank you for choosing The Pointe Hotel! We're glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing The Pointe Hotel! We’re glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Richard, thank you for staying at The Pointe Hotel! We're glad to hear you enjoyed the hotel. Come back and visit again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Aleksey, thank you for choosing The Pointe Hotel! We're glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Overall Nice stay

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
So this hotel is not really by a lot walkable wise. The first person that checked us in was very personable, however, after that the front desk person changed and she was not personable at all. It was a nice hotel, however the beds are horrible to sleep on. We stayed 2 nights and it was unbearable, hard as rocks. We loved the view but the beach area was very small, the pool was in the middle of the restaurant. Blue Pointe Bar and Grill (where pool is located) is an excellent place to eat, everything was fabulous-service, food, and the singer there. Beautiful sunrise though! Overall, we enjoyed our stay but we will find another hotel if visit area again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hope Pinkerton - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Katharine, thank you for staying at The Pointe Hotel. We're glad to hear you enjoyed most of your stay. I'm sorry to hear there were a few things you did not enjoy. If you give us another shot, I would like to mention that we have mattress toppers that we can put on the beds should you find it firm. Don't hesitate to ask our front desk agents or to reach out to me for any future help!