Note fondée sur 5 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2020 par Tiliva Steve, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive review.
par un voyageur
Publié le 15 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par SS, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying at Tiliva Resort and for the positive rating.
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2019 par SS, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive review and for staying at Tiliva Resort
par un voyageur
Love it
Publié le 13 mai 2019 sur HotelsDiving in the prestine coral and manta rays. So amazing. Staffs are very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2019 par Steve, Gestion de l’hôtel
Vinaka The staff are one of our best assets at Tiliva Resort. The diving on The Great Astrolabe Reef is amazing. Thank You for your stay.
par un voyageur
Publié le 2 mai 2019 sur Expedia
The staff and people were amazing!! Also fantastic food! However the hot water and solar was broken the whole time and it wasn’t clear there won’t be booze on site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2019 par SS, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words regarding the staff and food. They staff bare truly amazing! Our remote location is one of the things that makes the location so special. It also creates issues when things breakdown in that it takes a week minimum to get parts to the location. We keep some parts as back up but cannot keep all parts on hand. I will try and make the fact that we do not sell Alcohol more prominent on our website.
Vinaka and Warm Regards,
Steve