Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2023 sur Expedia
Endroit très bien mais ville où il n'y a pas grand chose à faire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2023 par Di, Gestion de l’hôtel
Sadly, there are limited places to eat at the moment due to businesses experiencing a severe lack of staff, although there is always some place at least open in town. Thank you for your kind words.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Fantastic accommodation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again in the future,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
Was quiet and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thank you John we hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Loved the high ceilings to keep cool during the heat and the clean bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review. Any suggestions as to how wen could improve to get 5 out of 5 please? We hope to see you back here soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
At around 11pm the first night we stayed a drunk and very angry man could be heard screaming downstairs and tossing furniture. The entire town is rundown with next to no amenities. Skip this one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Gregory your comments are disappointing as there was no-one staying downstairs besides my wife and I and, we are right next to the cottage which was occupied during your stay, so we would have been aware of this screaming and furniture tossing, but can only assume that it was someone that was outside the Hotel property - which we obviously have no control over. It is a great pity you did not mention this when you checked out so we could investigate this further. As to the town with next to no amenities, Kaikohe is a small rural town that, agreeably, has seen better days but has all the amenities expected in a small rural community. If you required something specific that you were unable to find in the town, we would have gladly assisted you, We hope you travel safely to your next destination.
5 sur 5
par un voyageur de SHEPHERD

Publié le 3 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your rating, we hope to see you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

My thoughts

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Be great when the hotel gets all facilities sorted. Bar, restaurant and open hours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Keith, Gestion de l’hôtel
We are investigating the re-opening of the restaurant in the future on a scaled down version primarily aimed at serving our guests for breakfast and dinner.