Note fondée sur 381 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 nov. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par Catherine de Québec

des frais supplémentaires exagérés

Publié le 17 juill. 2016 sur Hotels
Nous avions réservé ce condo pour une nuit avant de prendre notre vol pour notre famille de 3 personnes et mes beaux-parents. Nous l'avions choisi pour l'emplacement et les commodités proposés. Comme nous avons été déçus et frustrés! En arrivant, notre unité n'était pas prête et nous avons dû attendre 1h30. Nous nous sommes vus charger des frais de ménage de 88$ US pour une seule nuit, déjà que nous avions déboursé un bon montant pour l'unité. Finalement, quand nous avons enfin eu notre condo, la climatisation ne fonctionnait pas et il faisait au moins 30 degrés. Quand nous nous sommes plaints, on nous a expliqué que pour les clients qui ne dormaient qu'une nuit cela coûtait 25$ US pour avoir la clim! Ok, si vous ne souhaitez pas louer aux voyageurs de passage et bien, ne le faites pas! Avoir su, nous aurions réservé deux chambres à l'hôtel et nous aurions pu dormir.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Kailua Kona

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Leinaala , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback and support. Your choice to stay at Kanaloa at Kona for your vacation means a lot to us. We hope your experience exceeded expectations. Our team is dedicated to creating memorable moments for guests. We look forward to welcoming you back to Kona for future vacation.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
The condo floor was dirty (feet almost black when walking barefoot) even though there's a costly cleaning fee for each guest's stay, and the A/C isn't included with the room, it's an additional fee per day to be provided the remote control to use it. This wasn't disclosed anywhere during booking, only disclosed by front desk upon check-in. That feels like scamming tourists.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Leinaala , Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize that your experience at Kanaloa did not meet your expectations. Ensuring exceptional stays for our guests is our priority. Your feedback is vital, and we are committed to making necessary improvements. Thank you for highlighting this issue.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Leinaala , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback and support. Your choice to stay at Kanaloa at Kona for your vacation means a lot to us. We hope your experience exceeded expectations. Our team is dedicated to creating memorable moments for guests. We look forward to welcoming you back to Kona for future vacation.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Muy bonito lugar u tranquilo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Leinaala, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback and support. Your choice to stay at Kanaloa at Kona for your vacation means a lot to us. We hope your experience exceeded expectations. Our team is dedicated to creating memorable moments for guests. We look forward to welcoming you back to Kona for future vacation.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Fish smell in the kitchen / sink that didn't go away. Place was large but not very clean, you'd think for the large cleaning fee you wouldn't find other people's hair in the bathroom. I cut my reservation down by two nights and they booked me on the fairway, i had ocean view originally. I didn't realize until arriving. Would have canceled completely had i known.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Leinaala , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback and support. Your choice to stay at Kanaloa at Kona for your vacation means a lot to us. We will take the necessary steps to address the issues mentioned. We look forward to welcoming you back to Kona for future vacation.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Leinaala , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback and support. Your choice to stay at Kanaloa at Kona for your vacation means a lot to us. We will take the necessary steps to address the issues mentioned. We look forward to welcoming you back to Kona for future vacation.