Note fondée sur 944 évaluations de clients

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3,3 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Attention cet hôtel m’a facturée la chambre une deuxième fois alors que la chambre était déjà réglée avec hôtel.com. Aucune réponse de la part de l’hôtel lors de ma réclamation. Heureusement hôtel.com a été rapidement efficace et j’ai été remboursé. Accueil très limite. Pour moi hôtel cher pour la qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Cassidy R, Gestion de l’hôtel
Après vérification, l'hôtel n'a pas effectué de paiement à deux reprises. Nous n'avions pas votre carte dans nos dossiers. Je suis heureux d'apprendre que la société de réservation tierce a rectifié l'erreur. Meilleurs vœux
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
Motel correct sans plus. Très peu isolé. Crème pour le corps semblait avoir déjà été utilisé et remis en place.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Vanessa,We are overjoyed to receive your ten-star rating! Thank you for selecting our hotel and taking the time to provide such positive feedback. We work hard to ensure that our guests have a positive experience, and we're thrilled to hear that your stay exceeded your expectations. We hope to see you again in the future and provide another pleasant stay. Thank you for your outstanding rating!Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Xing Yun,We are sorry to hear that your stay at our hotel did not meet your expectations, as reflected in the 1-star rating. We would appreciate it if you could specify the particular aspects of your stay that were unsatisfactory, allowing us to address these issues directly. Your feedback is valuable to us, and we invite you to reach out at your convenience to share your concerns. We consider guest feedback crucial for our improvement. We hope to have the opportunity to welcome you again. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
This motel is conveniently located to the hospital, as well as shopping and dining areas. The staff was great, and the motel was clean and inviting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Linda J,Thank you for your positive review! We’re glad to hear that you found our location convenient and appreciated our clean and inviting atmosphere. It’s wonderful to know that our staff made a great impression on you. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Gloria,Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us a 10-star rating. Your rating is very encouraging and motivating for our hotel and staff. We continuously make efforts to improve our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you, and your rating will motivate us to improve our hospitality. I hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Randall,I am sorry to see the 4-star rating out of 10. We’re normally known for our exceptional attention to detail. We regret that we missed the mark. If you give us a chance, we are intent on making this right, and we hope you will write to us in detail about where we went wrong so we can rectify the issues.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Katharina-Eva,Thank you for taking the time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Very clean sheets!!!! Could not figure out how to turn on the shower. Phone was not plugged in and your office phones did not work at all. Lots needed updated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you for your feedback! We’re glad to hear you found the sheets very clean, but we apologize for the inconvenience with the shower and the phone issues. Your comments about the need for updates are important to us, and we will address these concerns with our team. We appreciate your insights and hope to provide you with a more seamless experience during your next visit.Sincerely, Hotel Manager