Note fondée sur 895 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Drap pas changés
Publié le 19 juill. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Leah, Gestion de l’hôtel
Le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que haya tenido. Apreciamos mucho sus comentarios, ya que estamos trabajando arduamente para realizar mejoras. ¡Gracias y que tenga un buen día!
par un voyageur
A éviter
Publié le 14 sept. 2022 sur HotelsA éviter,
propreté douteuse WiFi inoperant, pas d eau chaude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I am sorry that the wifi didn't work during your stay with us. I am working on getting the hot water issue fixed.Have a great day.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the awesome review. We really appreciate it very much. We hope to see you again in the future. Have An Awesome Day and Summer.
par un voyageur
Bof bof
Publié le 15 juill. 2022 sur HotelsClimatisation en panne, sèche-linge en panne, environnement bruyant...
Heureusement que la manager nous a fait une ristourne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I am sorry about the broken air conditioner during your stay with. I am sorry about the dryer not working during your stay with us. I am sorry that the hotel was noisy during your stay with us. We are working on getting these issues fixed. We hope that you have a great day and summer.
par un voyageur
Publié le 19 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice rating of the hotel. We really appreciate it very much. Have a great day and summer.
par un voyageur
Bon rapport qualité / prix
Publié le 18 sept. 2019 sur HotelsGrande chambre à l'étage (2 escaliers à monter avec les valises) qui avait l'air neuve/rénovée récemment. Propre et calme. Dommage qu'il n'y ai pas de frigo dans la chambre
par un voyageur
Publié le 27 août 2019 sur Expedia
Hôtel bien situé près d’un bon restaurant mexicain! Facile d’acces et personnel gentil!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your rating with us. We are sorry to see that your stay did not meet your expectations. We appreciate your honest feedback as we are continuously working on enhancing our property. We hope to get the chance to welcome you back in the future and provide you with a more comfortable stay.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your rating. We appreciate your feedback and are sorry to see that your experience did not meet your expectations. We are continuously working on ways to improve our space to create a comfortable stay for everyone and your feedback is greatly appreciated. We hope to get the chance to serve you again in the future with a more comfortable stay.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The room is fairly small and the furniture is cheap. Too pricey for the quality of the room and of the property. Asked the person at front desk if I could get a trash bag and he said "no." Not fridge and no microwave in room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize that your stay did not meet your expectations and that you felt the room was not up to the quality you anticipated. We're sorry to hear about your experience with our front desk staff when requesting a trash bag. This is not the level of service we strive to provide, and we will be addressing this with our team to ensure better guest service moving forward. We also understand your disappointment regarding the lack of a fridge and microwave in your room. While not all of our rooms are equipped with these amenities, we are continuously looking for ways to improve our facilities and services. Your feedback is important to us, and we appreciate you bringing these issues to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.