Note fondée sur 6 évaluations de clients

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4,0 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Goeie locatie , wel ver van alles weg en dus enkel geschikt als verblijf om te kite surfen. Materiaal cfr badminton en pingpong onvoldoende kwaliteit. Wel op zich mooi verblijf en vriendelijke medewerkers. Eten lekker en niet duur.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2019 sur Expedia
Nettes Personal , gutes Kiteteam, schöne Anlage , schöner Pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par Kathy, Gestion de l’hôtel
Danke für deine tolle Bewertung! :-) Wir freuen uns falls du uns mal wieder besuchen möchtest!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2019 sur Expedia
El calor en la habitación insoportable, un ventilador de pie , alivia poco.. El cuidado de las zonas generales muy bien y con encanto. Lástima del camino hasta llegar al hotel, muy, muy malo ..una vez allí, no es difícil sentirse en el paraíso.
2 sur 5
par un voyageur

Small room with bad bathroom

Publié le 20 janv. 2019 sur Hotels
The best thing about this hotel is the service from chef, barman and kitchen staffs. The swimming pool is clean and good size. The checked in was very slow as the staff did not know of our arrival. The room we got is definitely NOT worth 91 dollars per night for sure. Very small, very very basic ,no television, no fridge, no internet, no tea/ coffee. Ok that I can bear. The mirror is so filthy like it has never been cleaned for years. The worst is the shower, it did not function well, we had to unscrew and shower from the pipe. Water did not drain and clog on the floor. There is no separation between wet and dry area, so it is dangerous to use the hair drier which unfortunately is fixed on the wall of the bathroom. The faucet is about to come off. There is no amenities except 2 toilet rolls. The 2nd day, no make up room. We asked to settle the bill as the next day we had to leave at 4:30 am., after asking 4-5 times and one hour of waiting,the bill finally settled. We came back to our room and about to sleep, suddenly someone came and asked us to pay for our rooms which we have paid through hotels.com already. The atmosphere of the hotel is nice and relaxing but Please do not position yourself as 3 stars hotel when the room is merely like only one star and the owner are not professional enough as a hotelier.
5 sur 5
par un voyageur de Deutschland

Publié le 17 janv. 2019 sur Expedia
Hübsches Hotel, Perfekt für Kitesurfer, sehr freundliches Personal, angenehme entspannte Atmosphäre, hervorragendes Essen. Neben Wassersport gibt es wenige Aktivitäten vor Ort, allerdings bietet das Hotel sehr schöne Rundreisen an, individuell auf die Wünsche der Gäste angepasst und das zu fairen Preisen. Wir waren sehr zufrieden!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2019 par De Silva, Gestion de l’hôtel
Hi Anna, Danke für die Bewertung, wir freuen uns sehr, dass es euch in unserem Resort gefallen hat und hoffen ihr kommt mal wieder :-) Liebe Grüße De Silva Team
5 sur 5
par un voyageur de Switzerland

Publié le 22 août 2018 sur Expedia
We stayed a couple of days, as a family (2 kids), at the De Silva resort to learn kitesurfing. Friendly, helpful, family friendly, and fun staff. Up to date windsurf, and kitesurf equipment, and expert instructors. We also met the friendly owners Kathy and Upul (former Sri Lankan windsurf champion), who created this little watersports paradise. We stayed in the non-AC cabanas, very clean, and everything you need for a hang loose surf vacation (they also have AC-room when you prefer that). Many thanks for a wonderful time!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2018 par Kathy, Gestion de l’hôtel
thanks a lot Vonke for your stay and everything :-)