Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Plutôt ordinaire pour le prix demandé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Bhanu, Gestion de l’hôtel
Dear Micheline,Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your 4/5 rating, though we regret to hear that you found the experience to be ordinary. We continuously strive to improve and provide better value to our guests. Your comments are valuable to us, and we will use them to make necessary improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.Chère Micheline,Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous apprécions votre note de 4/5, bien que nous regrettions que votre expérience ait été ordinaire. Nous nous efforçons continuellement d'améliorer la qualité de nos services et d'offrir une meilleure valeur à nos clients. Vos commentaires sont précieux pour nous et nous les utiliserons pour apporter les améliorations nécessaires. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir de nouveau et de dépasser vos attentes à l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Bhanu, Gestion de l’hôtel
Hi Robert,Thank you so much for the fantastic 5/5 review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Days Inn Kamloops. Providing exceptional experiences for our guests is our top priority, and it's wonderful to know that we hit the mark for you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2023 par Hero, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvian,Thank you for staying with us.Your satisfaction and happiness is our success.we are committed your next stay will be five star experience.See you next time.Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2023 sur Expedia
Localisation correcte. Chambre pas faite a notre arrivée dans la chambre. Piscine pas fonctionnel mais possibilité d’aller dans l’autre hotel. Ils auraient du écrire que la piscine ne fonctionne pas. Des chaudiere ramasse l’eau qui coule du plafond.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Expedia
Hôtel propre et bien idéal pour 1 nuit de passage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Simranjeet Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Josyanne Thank you for your review. We appreciate your loyalty and we are extremely happy to hear that you had a great stay. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2020 sur Hotels
Bon séjour 😊
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2020 par Days Inn, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir séjourné au Days Inn Kamloops, nous apprécions votre temps et vos commentaires. Nous espérons vous revoir bientôt.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Poor maintenance standards. Odd details like messy caulking in shower, random diy access vents made for plumbing with grates cut in half. 80’s decor but not very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Vishal, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I’m sorry to hear about the maintenance and cleanliness issues you experienced. We take your comments seriously and will address them with our team.We appreciate your insights and hope to improve your experience in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Vishal, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I’m sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate more details about your stay so we can address any issues.Please feel free to reach out directly, and I hope to improve your experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Vishal, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic 10 out of 10 review on Hotels.com! We’re thrilled to hear you enjoyed your stay. Your feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon!