Note fondée sur 937 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Howard Johnson, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,We apologize for not meeting your expectations and hope you will give us another chance to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Cet établissement demande beaucoup de rénovations. Les photos sur expedia sont fausses et apportent une mauvaise représentation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par Howard Johnson Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Carole,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at our establishment. We apologize if the renovations fell short of your expectations. We continuously strive to maintain our premises to the highest standards, and we understand the importance of creating a pleasant and comfortable environment for our guests. We take your concerns seriously and will investigate the areas that require attention.Regarding the photos on Expedia, we assure you that we make every effort to accurately represent our establishment through our listing. However, we understand that discrepancies can occur, and we apologize if you felt misled. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope you will consider giving us another opportunity to provide you with an improved experience in the future
par un voyageur
Publié le 1 juin 2023 sur Expedia
Clean good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Howard Johnson Inn , Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a positive review. Our team looks forward to welcoming you again for your next stay with us. Stay safe and have a great year ahead.
par un voyageur
Chambre tres propre.
Publié le 22 mai 2023 sur HotelsSéjour d’une journée. Chambre et salle de bain propres. Correct pour un court séjour. Stationnement facile. Chambre grande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Howard Johnson Inn , Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a positive review. Our team looks forward to welcoming you soon for your next visit with us.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 août 2021 sur Expedia
Nous avons été relogés par Expedia dans cet établissement et nous avons passé une très mauvaise nuit. Nous avons ressenti un grand sentiment d'insécurité : du sang sur les rideaux, chambre peu propre, installation électrique qui s'arrache des murs etc. Nous ne recommandons absolument pas cet établissement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2021 par Howard Johnson Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback with us and for giving us a review. We are extremely sorry for all the inconveniences you experienced during your stay. Our rooms are thoroughly inspected before they are rented out to the guest, and we did not see any of the things that you mentioned. Our property has 24hr surveillance for the safety of our guests at all times. Wish you would have addressed all the concerns, we would have happily assisted you in accommodating a different room or relocated to a different property. Hope you would give us another chance to serve you better. Stay safe and have a great year ahead.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2021 par Howard Johnson Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Haitham,
Thank you for taking the time to give us a positive score online. Our team looks forward to welcoming you again for your next stay with us. Stay safe and have a great year ahead.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2021 sur Expedia
A besoin de rénovation et pas très propre .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2021 par Howard Johnson, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback and for giving us a score. We are sorry for all the inconvenience you experienced during your stay. Everyone coming here have some expectations but we failed to live up to those expectations this time. Hope you would give us another chance to make it up to you next time. Stay safe and have a great year ahead.
par un voyageur
Publié le 26 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2021 par Howard Johnson, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,
Thank you for taking the time to share your valuable feedback.
par un voyageur
Publié le 14 août 2020 sur Hotels
De passage pour une seule. Juste ok. Poussiéreux. L'établissement aurait besoin d'un peu d'amour. Hôtes chaleureux et avenants!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2020 par Howard Johnson, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,
Thank you for taking the time to share your valuable feedback and for giving us a review. We are happy to hear you had an enjoyable and comfortable stay, we look forward to welcoming you soon with us. Stay safe and have a great year ahead.