Note fondée sur 279 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par ludovic

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2017 sur Hotels
3 sur 5
par Pascal de Quebec

Good

Publié le 22 août 2015 sur Hotels
the breakfast is only from 8to 10 it is too late.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff were kind. They upgraded our room without cost and put us on the ground floor when they saw how tired we looked. The room was spacious and well-equipped. The pool was refreshing. All in all, one of the most pleasant motel stays on our vacation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Beerinder, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Jem, we are thrilled to hear your positive experience. Looking forward to hosting you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Beerinder, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us William, we are thrilled to hear your positive experience. Looking forward to hosting you again!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Shlok, Gestion de l’hôtel
Thankyou for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your comments are valuable to us, and we take them seriously as we strive to improve our services. Your comfort and satisfaction are our top priorities. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a better experience.
4 sur 5
par un voyageur de Edmonton

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Bed was super comfy, only problem when I booked it was a 2 double bed room but when we got there it was a double bed and couch( didn’t even pull out) no extra blankets or pillows for my son to sleep on the couch. Pool was good very cold, friendly lady at front counter. No breakfast but close to McDonald’s, Burger King, Tim Hortons etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thanks mam for letting us know but room was changed to one bed as per your request and in that single queen bed room the couch was there but if you let us know we will provide you the extra cot for your son with the blanket and pillow. Sorry for the inconvenience we will take care of that in future. See you soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Beerinder, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Heikki, we are thrilled to hear your positive experience. Looking forward to hosting you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Beerinder, Gestion de l’hôtel
Thankyou so much Serena for your wonderful review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your comments are valuable to us, and we take them seriously as we strive to improve our services. We look forward to welcoming you back to Kings Motor Inn soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Beerinder, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us John, we are thrilled to hear your positive experience. Looking forward to hosting you again!