Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2019 par arirang, Gestion de l’hôtel
thanks for review
3 sur 5
par un voyageur

Learn to smile and fix your wifi

Publié le 13 juin 2018 sur Hotels
The hotel is old. The wifi is just plain horrible. At times it just doesnt work. The restaurant serves good food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2018 par sheillah, Gestion de l’hôtel
Hello, we have received your comment, thsnkx for the restaurant recommendation and for the case of wifi, we are working on it, we are changing the whole system, thankx for the comments
3 sur 5
par un voyageur

Ok, not great.

Publié le 20 mars 2018 sur Hotels
Fairly average hotel, seemingly catering primarily for Chinese market. Room ok, but not cleaned in the time I stayed (3 nights). Not many facilities in immediate walking distance.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2017 sur Hotels
Good hotel owned by chinese (still have local staff peaking english) The restaurant has good and extremely cheap korean food. Very noisy due to chinese clients... Internet speed couls be better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2017
hello, thankx for your message, we apologies for the inconveniences caused by the noise, and we are looking forward to resolving that noise problem, thankx