Note fondée sur 42 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Stéphane H de Ethiopie
Un village dans la ville
Publié le 28 janv. 2014 sur HotelsPresque tout était impécable, sauf l'accès internet qui se déconnectait très régulièrement.
par un voyageur
Bon restaurant
Publié le 23 avr. 2013 sur HotelsBonne sauf Le check out de bon heure
par un voyageur de Palo Alto
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
I didn’t like the pillows. They were too high and uncomfortable
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Best boutique option in Kampala
par un voyageur de ISTANBUL
Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur de Palo Alto
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Lovely but upsetting!
Publié le 11 avr. 2024 sur HotelsWe were very pleased with the lovely food at the hotel, and the cleaners did a great job:)
The room was of a good standard, yet there were only five TV channels; none of which my daughter could enjoy.
Disappointingly and upsettingly, we were overcharged for taxi fares by the hotel staff, having spoken to people who live in Uganda. A journey that should have cost 15 - 20 000 Ugandan Shillings was upped to 70 000! As we were unaware of the "proper" price, we naively paid. Previously, I was charged 80 US Dollars to pick up a left suitcase from Entebbe Airport, which is around 50 minutes away from the hotel. It is obviously too much to pay, yet the staff member at the hotel insisted on that figure.
Please make sure this does not happen to other unwitting guests.
par un voyageur
Publié le 3 août 2023 sur Expedia
We have already stayed here 10 nights and we are extending our stay. That should tell you what a lovely place La petit village is. RK
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Jesse E, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Rita Thank you for choosing us for Your stay. It is our pleasure to offer a pleasant stay to all clients. we value you and want each passing minute with us a memory.Regards