Note fondée sur 184 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour très confortable et pratique
Publié le 6 févr. 2022 sur HotelsSéjour d’affaires. Très pratique avec chambre confortable et salles des réunions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2022 par R/L, Gestion de l’hôtel
Dear Joel,
We are glad you had a good and memorable stay.
Thank you for your honest feedback.
We hope to hist you again when you are back to Uganda in Kampala.
Kind Regards.
Sheraton Kampala Team.
par Jean-Pierre
Vieillissant
Publié le 10 mai 2017 sur HotelsSeul "vrai" Hôtel à Kampala avec une bonne connexion Wifi qui marche à peu près 24/24 mais vieillissant et salles de bain à revoir car hors d'age. Restauration chère et moyenne
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
Dear traveller,
The you for the positive rating.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Kampala
Sheraton Kampala
Publié le 26 juill. 2014 sur Expedia
Pour : L'attitude aimable du personnel
Contre : Hélas, certaines soirées à évènements sont très bruyantes ce qui ne fait pas du Sheraton un hôtel calme en soirée. Le business center n'est pas assez
Une expérience plaisante, de bons rapports qualité / prix, un spa-fitness-piscine bien équipé
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Great location. Amenities were decent. Breakfast was delicious. Room was clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par T/S, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Alexander,Thank you for choosing to stay at Sheraton Kampala Hotel and for sharing your feedback with us. We are glad to know our services and staff met your expectations and the feedback has been shared with them as a motivation for their good work. We look forward to welcoming you back soon. Thank you for your loyalty and support.Yours Sincerely,
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par T/S, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Sheraton Kampala Hotel and for sharing your feedback with us. We are glad to know our services and staff met your expectations. We look forward to welcoming you back soon.Thank you for your loyalty and support.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
It is not my first time nor will it be my last time I stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par T/S, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ibrahim, thank you for choosing to stay at Sheraton Kampala Hotel and for sharing your feedback with us. We are glad to know our services and staff met your expectations and the feedback has been shared with them as a motivation for their good work.We look forward to welcoming you back soon.Thank you for your loyalty and support.
par un voyageur
Blu3 reunion
Publié le 23 juin 2024 sur HotelsWow factor from the entrance to the checkout .
Everything and more in place for my comfort,logistics and applications.
The upmarket aspect of this whole hotel was sublime ...the way the media handked the whole recreational area outside the hotel as well as using its backdrop to host such an amazing moment in Ugandan Blu3 reunion .
This ambient vivacoius beautifully decorated hotel was perfect for my stay and would reach out to anyone wanting a hotel with a solid foundational flooring woth no ceiling ...."the benchmark has been set here."
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par T/S, Gestion de l’hôtel
Dear Graeme,Thank you for choosing to stay at Sheraton Kampala Hotel and for your wonderful feedback with us.Your kind words are greatly appreciated and will motivate us to keep up the good work. It was a pleasure to have you as our Guest and we hope to welcome you back soon. Yours Sincerely
par un voyageur de doha
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Bad experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par T/S, Gestion de l’hôtel
Dear Khada,Greetings from the Sheraton Kampala Hotel.Thank you for choosing to stay with us. It is unfortunate that you had a bad experience. We would like to get more details in regards to your stay because your feedback is very important to us as it helps improve on our guests' services. You may share on our official reservations email which is reservation@sheratonkampala.com to enable us follow up and respond accordingly.Kind Regards. Sheraton Kampala Hotel.
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
exelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Teddy Ssemugera, Reservations Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Severino,Thank you for choosing to stay at Sheraton Kampala Hotel and for your wonderful feedback with us.Your kind words are greatly appreciated and will motivate us to keep up the good work. It was a pleasure to have you as our Guest and we hope to welcome you back soon.Yours SincerelyTeddy Ssemugera Reservations Supervisor