Note fondée sur 351 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Mount Kidd Manor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a rating! We look forward to welcoming you back during your future trips to Kananaskis.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Mount Kidd Manor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a rating! We look forward to welcoming you back during your future trips to Kananaskis.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2020 sur Expedia
A nice property. Since we were only there one night, we did not explore the area.
3 sur 5
par un voyageur de Calgary

Publié le 19 juill. 2020 sur Expedia
We had stayed at the lodge in June and had a 10/10 experience. This time was a little different. We were met with a 25 dollar resort fee which was reinstated the day before our arrival and was not disclosed to us prior to providing our credit card. Hotel guests were primarily not wearing markings or practicing social distancing. Both which were non issues on our previous visit.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Mount Kidd Manor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a rating!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
The property needs major renovations for the price point that is being charged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Mount Kidd Manor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur de Sherwood Park

Publié le 10 mars 2020 sur Expedia
Amenities were great. Pool and game rooms fun for kids. Had to walk to other hotel outside to get to pool and restaurants though. Restaurants are expensive for what you get. Food is good though. Room was plain and could use some updating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Mount Kidd Manor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review Jeri. We look forward to welcoming you back in the future.