Note fondée sur 87 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

séjour agréable

Publié le 23 nov. 2019 sur Hotels
2 nuits réservées pour nous rapprocher de l’aéroport de Cochin. Séjour agréable, à l’arrivée le personnel est aux petits soins avec les clients. On a eu un Check out tardif sans frais, vraiment très appréciable. Très bonne literie, chambre spacieuse, spa qui mérite de s’y attarder.. Points négatifs cependant pour la piscine, manque d’entretien et pas très propre et le service très lent au restaurant quand on commande à la carte .. mais je le conseille tout de même pour le rapport qualité/prix intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2019 par Four Points by Sheraton Kochi Infopark , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the review and recommendations, and we are happy that you chose Four Points by Sheraton Kochi for your stay. It is wonderful to hear that you loved the over experience, well appointed rooms and Spa at the hotel. We always value the feedback from our guest, your concerns regarding the maintenance and order taking was taken to the concern team. Please do visit us again for a memorable experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Namaskaram!Thank you for your positive rating! We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Four Points by Sheraton Kochi Infopark
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Parker

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Nice hotel, but you expect better from Marriott
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest'sNamaskaram!Thank you for your positive rating! We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Four Points by Sheraton Kochi Infopark
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Namaskaram!Thank you for your positive rating! We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Four Points by Sheraton Kochi Infopark
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
They didn’t even give the beer, massage and credit for spice as confirmed by the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Namaskaram!Thank you for clarifying the situation. We understand that the state's dry day policy may have affected the availability of certain amenities during your stay. While we strive to provide the best experience possible, we apologize for any inconvenience caused by this circumstance, as it was beyond our control.Your understanding is greatly appreciated, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,Four Points by Sheraton Kochi Infopark
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Excellent customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Namaskaram!Thank you so much for your rating! We're delighted to hear that you had an excellent experience during your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at our hotel in the future.Warm regards,Four Points by Sheraton Kochi Infopark
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par FP Kochi, Gestion de l’hôtel
Dear Yuin,Thank you so much for sharing your feedback with us - we are happy that you liked us, please do visit us again!Warm Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Everything was great. I enjoyed my one night staying there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Namaskaram!Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your one-night stay with us and that everything was great. We hope to welcome you back for another enjoyable experience in the future.Warm regards,Four Points by Sheraton Kochi Infopark