Note fondée sur 375 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par フロント, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Daiwa Roynet Hotel Kanazawa MIYABI.We hope you had a relaxing stay with us.We will continue to make every effort to serve you and provide you with services that will please you.We look forward to serving you again.
5 sur 5
par un voyageur

Super accueil a kanazawa

Publié le 7 nov. 2019 sur Hotels
Superbe hotel, personnel au petit soin!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par D-PREMIUM KANAZAWA, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Daiwa Royal Hotel D-PREMIUM KANAZAWA. We are happy to hear that you enjoyed your stay, and we're looking forward to seeing you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel Daiwa

Publié le 27 oct. 2019 sur Hotels
Magnifique hôtel tout neuf. Excellentes prestations. Accès inclus aux bains publiques très agréables. Chambres un peu petites mais confortables et très bien équipées. Hôtel à 5 minutes à pied de la gare.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par D-PREMIUM KANAZAWA, Gestion de l’hôtel
Thank you for using D-PREMIUM KANAZAWA this time. We are happy to hear that you had a great experience in our hotel and that you enjoyed our Japanese-style bath facilities. We are looking forward to serving you in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Grand hôtel très récent proche de la gare

Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
Belle Chambre (double deluxe) de taille correcte, bien décorée et bien équipée Très belle et grande salle de bain Petit déjeuner bien fourni Proximité de la gare Accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par D-PREMIUM KANAZAWA, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing D-PREMIUM KANAZAWA this time. We are delighted to hear that you had a good experience with our hotel and that the decoration and the breakfast buffet were to your liking. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par フロント, Gestion de l’hôtel
この度はダイワロイネットホテル金沢MIYABIにご宿泊くださいまして誠に有難うございます。ご滞在中はごゆっくりお過ごしいただけましたでしょうか?お客様にお喜びいただけることが私共の何よりの幸せでございます。金沢にお越しになられる機会がございましたらぜひご利用くださいませ。ご投稿くださいまして有難うございます。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。ダイワロイネットホテル金沢MIYABI
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par フロント, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.We hope you enjoyed your stay with us.We will continue to strive for your satisfaction with our hospitality and service.We will continue to strive for your satisfaction with our hospitality and service.We look forward to serving you again when you come to Kanazawa.Thank you very much for your kind review.Daiwa Roynet Hotel Kanazawa MIYABI
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par フロント, Gestion de l’hôtel
この度は数多くあるホテルの中でダイワロイネットホテル金沢MIYABIをお選びくださいまして誠に有難うございます。ご滞在中はごゆっくりお過ごしいただけましたでしょうか?今後もお客様にご満足いただけるよう接客・サービスに努めて参る所存でございます。金沢にお越しになられる機会がございましたらぜひご利用くださいませ。ご投稿くださいまして有難うございます。ダイワロイネットホテル金沢MIYABI
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par フロント, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.We hope you enjoyed your stay with us.We will continue to strive for your satisfaction with our hospitality and service.We will continue to strive for your satisfaction with our hospitality and service.We look forward to serving you again when you come to Kanazawa.Thank you very much for your kind review.Daiwa Roynet Hotel Kanazawa MIYABI
4 sur 5
par un voyageur

泊まって良かったです。

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
雅と言うだけあって、、自分には似つかない優雅さを感じました。、部屋の天井のデザインが素敵で天井みながらリラックス出来ました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par フロント, Gestion de l’hôtel
この度はダイワロイネットホテル金沢MIYABIにご宿泊くださいまして誠に有難うございます。ご滞在中はご満足いただけたご様子で安心致しました。館内や客室に関しましては和を基調とした造りで、和風を感じることができるかと存じます。今後もお客様にごゆっくりお過ごしいただけるよう接客・サービスに努めて参りますので金沢にお越しの際はぜひご利用くださいませ。ご投稿くださいまして有難うございます。ダイワロイネットホテル金沢MIYABI
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par フロント, Gestion de l’hôtel
この度はご宿泊くださいまして有難うございます。ご滞在中はごゆっくりお過ごしいただけましたでしょうか?お客様にご満足いただけるようこれからも接客・サービスに努めて参ります。金沢にお越しの際はぜひご利用くださいませ。ご投稿くださいまして有難うございます。ダイワロイネットホテル金沢MIYABI