Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Sehr freundliches Personal, wunderbares Essen

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Ryokan mit japanischem Frühstück und Abendessen, wir haben es sehr genossen. Das Essen war fantastisch, das Zimmer wunderbar und das Personal war sehr sehr freundlich. Insgesamt ein sehr tolles Erlebnis.
5 sur 5
par un voyageur

Kanazawa Experience

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
What a great experience. I only wish we could stay longer. A real Japanese experience. The staff is amazingly helpful. And it’s close to the train station.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Scottsdale

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
The room came with dinner and breakfast- both were delicious feasts with a variety of dishes. They did forget one of my preferences for foods, though. The baths are well maintained, but the building is an older style. The staff were all so helpful. A great introduction to the ryokan!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Wonderful service. Great meals.
5 sur 5
par un voyageur

Ótima experiência em um Ryokan

Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Uma ótima experiência em um Ryokan, atendimento muito atencioso, camas montadas estilo futton, como num clássico Ryokan. Jantar incluso foi maravilhoso. Tem onsen, apesar não termos tido tempo de usar.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Well organized. I enjoyed dinner and breakfast very well.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
The hotel is very close to Kanazawa Station and has a good location to reach tourist attractions quickly. One of our family members arrived late due to a flight cancellation, but Mr. Ueno made a very nice suggestion and the whole family was able to have dinner together. The entire hotel staff was very hospitable. I would like to thank Mr. Ueno and stay there again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2022 sur Hotels