Note fondée sur 367 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2020 sur Hotels
Bonjour la chambre était ridiculement petite eu égard au prix facturé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Reina Arai / Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at UAN KANAZAWA.
I am sorry for your inconvenience.
We will make every effort to satisfy our customers in terms of service.
UAN KANAZAWA
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2019 sur Hotels
Tout a été parfait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2019 par Reina Arai, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel.
And thank you for your feed-back.
We are waiting for you to come back to Kanazawa again!
UAN kanazawa
par un voyageur
Le paradis
Publié le 7 janv. 2019 sur HotelsTout était parfait dans cet hotel moderne, neuf et de style Japonais. Les 2 jeunes femmes à la réception étaient plus que gentilles et souriantes. La chambre géniale, kimonos, peignoirs, sel de bain... Petit déjeuner excellent et copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par YASUHITO MURAI, Gestion de l’hôtel
Merci d'utiliser UAN cette fois.
Merci beaucoup pour vos compliments sur la conception de l'hôtel, le personnel portant le kimono.
S'il y a un calendrier pour la prochaine visite au Japon, merci de l'utiliser au printemps.
Le printemps est la saison des fleurs de cerisier.
Je peux vous montrer plus belle Kanazawa.
Merci beaucoup
par un voyageur
Superbe
Publié le 14 oct. 2018 sur HotelsBoutique hotel recent, architecture et deco zen. Très bel accueil, et bonne ambiance. Parfaitement propre et confortable avec des offres typiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2018 par UAN kanazawa Yuko Nakagawa/Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel, thank you for posting your feedback.We are pleased that you like UAN kanazawa.Moreover, we are proud that we are satisfied with the correspondence of the staff.You are waiting for you to come back to Kanazawa again!
par un voyageur
Sympathique hôtel
Publié le 18 août 2018 sur HotelsHôtel très fonctionnel et très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2018 par Osamu Sugama / Hotel Operation Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to book your stay at UAN kanazawa, and thank you for leaving us with your feedback and review. We very much appreciate you taking the time to provide us with your review and input and hope to have the pleasure of welcoming you back again.
par un voyageur
給我完美體驗的酒店
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels整體非常好,我本來喜歡雨天,酒店正是以「雨」作為主題的酒店。另外,酒店內以及房間內都非常具有特色,非常舒適。位置鄰近近江町市場和商場,更有數間營業到晚上十時的餐廳。也十分清靜,是兼具清靜和方便的酒店。不但職員的服務很好,還有提供全日免費茶及宵夜時間的免費蕎麥麵。下次必定會再來入住!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Uan Kanazawa Yama, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Uan Kanazawa.We are honored that you liked our rain-themed hotel.We are glad to hear that you also enjoyed the stores near the hotel.If you ever have the opportunity to visit Kanazawa again, please do not hesitate to come to Uan.All of our staff look forward to serving you.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Very friendly staff Location is great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Uan Kanazawa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.We are very honored by your high evaluation and words of praise.Also,we are also very pleased that you were satisfied with the service and location.We look forward to having you stay with us again when you visit Kanazawa.Thank you very much for taking time out of your busy schedule to write a word of mouth.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par UAN KANAZAWA, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at UAN KANAZAWA.We hope you had a relaxing stay.We will continue to strive to provide our guests with a more satisfying hotel experience.We look forward to seeing you again.UAN KANAZAWAARAI
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Uan Kanazawa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Ameori Kanazawa.We are very pleased with your very high evaluation.We hope you will visit Kanazawa again.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Nakaoka/UAN Kanazawa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at UAN Kanazawa.It was a great pleasure talking with you both.We hope you continue to enjoy your trip.Thank you very much for your contribution to our word-of-mouth.