Note fondée sur 153 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Tanakritta, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest
Thank you for the great review. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in X2 River Kwai Resort very soon!
With best wishes & regards
Admin Tanakritta
par un voyageur
Excellent
Publié le 16 janv. 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Nu, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest
Thank you for the great review. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in X2 River Kwai Resort very soon!
With best wishes & regards
Admin Tanakritta
par un voyageur
apaisant et reposant
Publié le 28 févr. 2018 sur HotelsPropre. le personnel s'est amélioré et parle relativement bien anglais par rapport à la moyenne Thai. personnel très a l'écoute, notamment pour savoir quoi améliorer dans l'hôtel. les chambres sont belles et modernes. Y aller pour se reposer et profiter de tout le confort d'un hôtel de cette catégorie. on regrette le manque d'un jacuzzi à la piscine. pas grand chose aux alentours. obligation d'utiliser un taxi depuis l'hôtel.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de France
Superbe hôtel, un peu excentré.
Publié le 2 août 2016 sur ExpediaSuperbe hôtel, un peu excentré. Piscine magnifique.
par thierry
Publié le 10 mars 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Wotif
Highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Kanokphorn, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. CarolinaOn behalf our entire team, thank you for your recent stay with us and for sharing your very positive experience. I was absolutely delighted to have learned that your time with us left such a positive impression., thank you once again for sharing your comments and I look forward to welcoming you once again soon, should we have the pleasure in doing so and as the time may allow.Best regards,Kanokphorn Morapad (Ms.)Duty Manager
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Kanokphorn, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Kuan JungThank you for the great review. We are glad that you enjoyed your stay with best wishes Best regards,Kanokphorn Morapad (Ms.)Duty Manager
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Kanokphorn, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. KeikoThank you for the great review. We are glad that you enjoyed your stay with best wishes Best regards,Kanokphorn Morapad (Ms.)Duty Manager
par un voyageur de Neusiedl am See
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Kanokphorn, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. MachOn behalf our entire team, thank you for your recent stay with us and for sharing your very positive experience. I was absolutely delighted to have learned that your time with us left such a positive impression., thank you once again for sharing your comments and I look forward to welcoming you once again soon, should we have the pleasure in doing so and as the time may allow.Best regards,Kanokphorn Morapad (Ms.)Duty Manager
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Excellent hotel for a quiet retreat. Only inconvenient is that it is far from Kanchanaburi and surprisingly there is no tuk tuk waiting at the hotel to take you around 😃 so either you need your car or request a taxi from the reception. A special thanks to the lady at the reception who organised a driver to the Erawan Falls and the caves. And a special thank to the manager (I am assuming she is) of the bar/restaurant and "Nice" the lovely waitress who served is breakfast every mornings.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Kanokporn, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.EricThank you for choosing to stay with us at Cross River Kwai Resort, Kanchanaburi. We are proud to read that our resort and our team has left a lasting impression and that you have enjoyed your stay. We would also like to thank you for taking the time to write about your experience with us. Your observations and feedback will help us to improve and we have therefore made sure to share your comments with our team We are looking forward to your next visit with us.Best regards,Kanokphorn Morapad (Ms.)Duty Manager