Note fondée sur 50 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Orelita de Paris, France
très bon rapport qualité/prix
Publié le 2 mars 2017 sur HotelsHôtel très bien situé (à 15min à pied de la gare et en bas du quartier des affaires, collé au Dutch Hospital). Chambre confortable et très propre. Je le recommande pour y séjourner en transit à Colombo!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2017 par Zam, Gestion de l’hôtel
Cher Orelita,
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne
Nous nous efforçons toujours de créer les séjours les plus agréables pour tous les clients et nous sommes ravis de savoir que nous avons exactement livré le même pendant votre séjour récent avec nous.
Vos aimables paroles d'appréciation ont été transmises à toute l'équipe et tous nos collègues sont ravis de savoir que vous avez passé un merveilleux séjour ici.
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.
Cordialement,
Zameek
par un voyageur
Hôtel récent, bien situé.
Publié le 8 déc. 2016 sur HotelsHôtel bien situé, 5 minutes en tuc-tuc du temple de la dent.
Récent, propre, chambre au confort parfait. Wifi fonctionnant parfaitement.
Accueil très chaleureux avec un personnel très gentil et aux petits soins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Un grand merci en prévision et chaleureux.
Zameek
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Fantastic service, wow.
check in efficient, smooth, staff helpful and very accommodating and helpful. Zero complaints here, absolutely fantastic
par un voyageur
Nice stay in Kandy with great view.
Publié le 18 janv. 2019 sur HotelsWe spent one night here in a nice and spacious room on the fourth floor with great views. The service is nice, the room menu is provided from a nearby restaurant. Breakfast could be more fancy, but if you are into Sri Lankan breakfast you'll enjoy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your valuable time for review us on expedia
We really appreciate that you enjoyed our stay and give us this valuable feedback for our hotel. This will help us to grow for good services in future
hope to see you soon
par un voyageur
Bra ställe
Publié le 20 déc. 2018 sur HotelsRent och snyggt hotel God frukost väldigt trevlig och hjälpsam personal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2018 par Galaxy Crew, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking your time to review us on Expedia.
We hope you enjoyed your stay with us a lot and this really values to us
Thank you again
hope to see you again in our hotel
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de melbourne
Publié le 27 sept. 2018 sur Expedia
Pretty good..staff were accomodating .pleasant food is great too..would recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2018 par Supun Dissanayake, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you taking your time to review us on Expedia.
Galaxy Crew
par un voyageur
No room at the inn
Publié le 26 août 2018 sur ExpediaWe arrived at the hotel after a long bus ride to be told they'd double booked our room and we were out of luck. We were taken to a sister hotel of lesser value & with no view. There, a series of negotiations lasting over an hour took place to convince us to stay. This included a cash rebate of some of our monies on checkout. However, on checkout, no-one knew anything about it. Very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2018 par Supun D, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for taking your to review us on Expedia
There was a mistake in our channel manager and it was really disappointing & inconvenient for you. We understand that. But we tried our best to accommodate you in our other hotel. We tried our best to find another good property and also we refund quarter of your payment also. We have done our best for your comfort. We never neglect our customers. Please understand there are some hotels they will just let you leave from hotel by saying that they can’t accommodate. So next time while you make a review try to understand the hotel also. For us you are really important
Thank you
Galaxy Crew
par un voyageur
Family room
Publié le 25 août 2018 sur HotelsThe hotel perfectly suited a one night stay for a family. It seemed a little out of town- on a hill and the festival was on so it was great for that night to be a bit quieter for children. All in all 8-10 mostly due to lack of personality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2018 par Supun Dissanayake, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for taking your time to review us on Expedia
We will Upgrade our services to better services with your valuable comments
Thank you
Galaxy Crew
par un voyageur
Disappointing stay
Publié le 24 juill. 2018 sur HotelsDisappointing stay. Basic things like a guest manual in the room to outline services available and basic info about hotel is not available. There is no restaurant on site and I believe breakfast is served on level one but again no signs or info about times or menue. There is a fridge in the room but empty. No water provided! The lift stops between floors which is strange. Bathroom is big and includes a bath but can not be used as plug is leaking. The shower is in the bath but no screen provided so water is all over the floor. No shampoo or conditioner provided or hair dryer. The bathroom smells as there are no windows, wifi is available but password is only provided on request!! We stayed in Sri Lanka in hotels significant cheaper with much better basic service and guests focus.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2018 sur Expedia
少しかび臭かった以外はいい