Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive rating, Yazid! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Siti! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Ava
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2023 sur Expedia
Overall okay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hey, Aina! Your review made our day. Reviews like yours are what keeps us going the extra mile to serve better in the future. Regards, Ava
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Expedia
Na
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2022 sur Expedia
Cleanliness need to improve but location is very strategic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Kevin! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2020 sur Hotels
Overall is good but the plug and the water heater are not function. The aircond is not well maintained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2020 par Adam, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us. We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Adam
3 sur 5
par un voyageur de Ampang

Publié le 28 août 2020 sur Expedia
WiFi not good. Location is good and helpful staffs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2020 par Leo, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience caused to you. We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Alex
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2020 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hi, Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Adam