Note fondée sur 812 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Sainte Marthe sur le Lac

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Nice and clean, pleasant staff and comfortable beds, but poor ventilation in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal , Gestion de l’hôtel
Thank You, Laura. I will inspect the room you had stayed and find a possible solution for it.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Bishal, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Bishal, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal , Gestion de l’hôtel
Thank You, Ricky
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Location was convenient, but overall, facilities were just average.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal, Gestion de l’hôtel
Thank You, Ann for staying with us. We will try our best to make your stay better the next time you are here.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal , Gestion de l’hôtel
Thank You, Aaron
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal, Gestion de l’hôtel
Thank You, Ran
5 sur 5
par un voyageur

This Best Western did not disappoint!

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
This Best Western did not disappoint! The rooms were comfortable, safe, and clean. The pillows were soft, but not too soft. The beds were comfy. The breakfast was amazing! The staff were very friendly and respectful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal, Gestion de l’hôtel
Thank You, Amanda.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The pool area was pretty dirty and unsafe. Couldn’t watch Tv because there was no remote and the property couldn’t get one to link. The sheets and towels looked dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal , Gestion de l’hôtel
I apologize for the situation. I will inspect the areas and see how we can find a solution.
4 sur 5
par un voyageur

Eh, it did its job

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
The hotel is in a nice area if you’re planning to go to a Chiefs or Royals game. Only a 10 minute drive. From afar, everything looked great. But once we headed to our room, the elevator makes a horrible sound and shook a little almost like it was on the verge of breaking. Our room was clean for the most part but there’s quite a bit of wear down on things. One of the built in dressers on the side was falling apart. We didn’t put anything on it because it looked like any weight would cause it to buckle. The door to the bathroom is a sliding door. When slid to close, there’s a huge gap between the wall and door that you can see through, pretty much defeating the purpose of the door. The door also had chunks missing out of the bottom of it. The comforter also had some dark stains on it but was covered by the decorative blanket on the bed. The hotel was okay, can’t expect flawless for $130 a night, but there are some simple things that could be addressed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Bishal , Gestion de l’hôtel
I apologize for any inconvenience.