Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Excellent
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Rooms were not new...old carpet ..old bathroom appocances...Staff and hospitality was excellent..breakfast could be better..room service needed every day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Huraima, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback. We would surely report your comments to the higher management as suggestions! :)
4 sur 5
par un voyageur

Nice Hotel

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Our stay was really good. The hotel was clean, staff was nice. The front windows and balcony door (sealed) allow quite a bit of noise in. The rooms were quite except the noise from the common area and traffic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Huraima, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback. We hope to see you again in future! :)
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Room was clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Huraima, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! :)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
The first morning we woke up and didn’t have any hot water, the lady at the front desk was extremely rude and said the whole hotel is out we can’t help you and don’t have a time when it will be back on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Christy, Gestion de l’hôtel
I sincerely apologize for the inconvenience caused by this hotel-wide problem. We promptly addressed the issue and engaged an external company to resolve it as quickly as possible. Regrettably, we were unable to provide an estimated time of resolution due to the nature of the problem.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
just average. very dated and needs basic upgrade in rooms and halls
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Huraima, Gestion de l’hôtel
We are working on making our property better in those terms. We promise to make your next stay better with us!
3 sur 5
par un voyageur de Salina

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels