Note fondée sur 903 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
all in all it was ok but the food at winning streaks was not good. ate there twice and didnt like breakfast or the dinner. plus, i feel like i was bamboozled when i thought i ordered room service, only to be texted" come get your food" if i had known that i needed to walk all the way to winning streaks, i would have just either went out to dinner, or ordered a pizza or something else to be delivered. didnt realize that i had to go get it until it was already cold. wont make that mistake again. Please get a good restaurant opened there. Thanks
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Staff was friendly and helpful. Restaurants where too expensive. No sitting area around hotel (lobby corridors common areas reservation/ front desk area)
5 sur 5
par un voyageur de Wichita

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
The room was clean and comfortable but are showing some signs of wear. The check-in was easy and good service. Area outside of front door very dirty. Most of the dining facilities were closed due to remodeling so we were unable to eat at the Casino.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
The room/bathroom was dirty. Hardly any dining after 10.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels