Note fondée sur 903 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Boucherville, Canada

Publié le 30 oct. 2018 sur Expedia
Le confort général de la chambre était excellent sauf en ce qui a trait au divan lit qui n'était pas en parfait état. Incapable de le fixer parfaitement en position ouverte. Il avait une nette tendance à vouloir se refermer.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par France

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Absolutely love this hotel! Love everything about it!! I will go back here each time I visit KC!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erika,Wow! Thank you! We are delighted that your stay at Holiday Inn Kansas City Downtown exceeded your expectations, and we look forward to being your go-to hotel on future trips to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Nice spot overall. The place was clean, rooms were nicely setup and convenient bar. The property charged to park which was a turnoff; the front desk personnel was inconsistent. Friendly when around but sometimes wasn’t around. Overall was adequate for the money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Winston,Thank you for visiting Holiday Inn Kansas City Downtown. We're delighted you found our accommodations clean and well-equipped. However, we're sorry you didn't consistently receive friendly service. Rest assured, we'll remind our team members of the importance of welcoming hospitality. It was a pleasure having you here, and we hope you'll consider returning for an even more exceptional getaway in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Clean, quiet and the staff is very friendly and attentive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Shanique,We appreciate you reviewing your recent stay at Holiday Inn Kansas City Downtown with us! It was our pleasure to provide you with top-notch hospitality and clean, peaceful accommodations. Thank you for your kind compliments, and we hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Rasia, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Holiday inn downtown KC.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Had a great stay!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for your review! We are delighted you thoroughly enjoyed your recent stay. It is our hope you return soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
I absolutely hate that you charge outlandish fees (outside of parking) for staying. $40 extra in made up fees should be illegal. I'm surprised you didn't have a fee for "oxygen used". Everything else was great. Just be up front about what it actually costs to stay there, do better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Donald,Thank you for sharing your thoughts with us. We sincerely regret that some areas fell below your expectations. We understand how this can impact your experience, and we appreciate your feedback as we continually strive to improve transparency and ensure our guests feel valued. Your concerns are important to us, and we’ll be sure to share them with our team. We hope to have the opportunity to welcome you back under better circumstances.