Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The guy at the front desk was under the influence and kept asking the same questions. When we got to the hotel room the furniture was very worn and the sheets on the bed had holes in them. The bottoms of our feet were black from how dirty the floor was. The breakfast was ok but the pancakes were crunchy. You get what you pay for here.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Nothing unique. Falling apart.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
I was shocked that this hotel on skidrow was actually listed by expedia. I will be more selective in the future. Not sure i trust expedia anymore.
1 sur 5
par un voyageur de Fulton

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
If you looked through a third party application be prepared to give $100 deposit when you get there
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
The bathtub is covered and the water was not draining.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The neighborhood is very sketchy, the facility is dirty and smelly and the breakfast does not really deserve that title.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels