Note fondée sur 960 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 mai 2018 sur Hotels
par un voyageur de mesa
Publié le 8 nov. 2024
Elegant and quiet. Staff were very helpful.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2024 par Duty Manager Hotel dua, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Warmest greetings! We thank you for choosing Hotel dua Kaohsiung and your comments about the previous stay were greatly appreciated.It is our pleasure to know that you are satisfied with our service and the location of the hotel. Yet there is still some improvement can be made. Not only will we keep working on better guest service, but also making a small contribution to a better environment.Please keep giving us more feedback and suggestions; it is our goal and objective to deliver better quality and service to our guests. And we will be looking forward to your next visit! Best regards,
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Duty Manager Hotel dua, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Modern design hotel, the room is nice and clean, service is friendly and professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Duty Manager Hotel dua ., Gestion de l’hôtel
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par 值班經理 Hotel dua, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
都很棒,就是隔音差了點
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par 值班經理 Hotel dua, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您對我們所提供的服務品質感到滿意,我們非常欣慰。而您所給予我們的讚賞,更是激勵我們更加努力的動力。另外,您提到的隔音問題,我們已請相關部門進行評估及改進,期望在未來更新客房設施時能更進步,更符合顧客的期待。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!
par un voyageur
優質的住宿體驗
Publié le 10 sept. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par 值班經理 Hotel dua, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住Hotel dua,並抽出寶貴時間與我們分享您的住宿經驗。我們很高興您對飯店的整體環境及地理位置的讚賞。飯店的服務能得到客人的認同與滿意,對我們而言,這是鼓勵也是肯定。飯店全體同仁將持續秉持服務第一,品質優先之理念為客人帶來美好的住房經驗。未來請您繼續給予支持,也希望將來有機會再為您服務。
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par 值班經理 Hotel dua, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住Hotel dua,並抽出寶貴時間與我們分享您的住宿經驗。我們很高興您對飯店的整體的讚賞。飯店的服務能得到客人的認同與滿意,對我們而言,這是鼓勵也是肯定。飯店全體同仁將持續秉持服務第一,品質優先之理念為客人帶來美好的住房經驗。未來請您繼續給予支持,也希望將來有機會再為您服務。