Note fondée sur 39 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,8 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
1,8 Confort de la chambre
1,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur de paris
Publié le 30 août 2017 sur Expedia
Beautiful island but the superior chalet wasn't clean So one Night was be enought.
par Manon de Paris
Défavorable
Publié le 30 juill. 2016 sur HotelsUn séjour qui n'a heureusement duré qu'une nuit!
Un hôtel qui se prétend resort, le plus cher de l'île, un accueil des plus déplorable, et une envie de fuir au plus vite de cet endroit.
Un fort potentiel pour cet hôtel avec sa piscine, ses extérieurs, sa situation, malheureusement gâché par un entretien inexistant et un laisser aller complet.
Les chambres sont dans un état de saleté, les blattes sont vos compagnons de nuit et rien n'est soigné contrairement aux autres hôtels testés!
A ne surtout pas réserver!
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur de Kuala Lumpur
Publié le 7 sept. 2020 sur Expedia
This resort really terrible, toilet full of insect. Bad environment and food was terrible.
par un voyageur
Don't go there
Publié le 6 sept. 2020 sur HotelsLeft after the first night. Maintenance has been totally neglected, place was rundown. Breakfast was really bad, coffee tastes like water, no juice nor water offered, no bread. No electricity for a large part of the day. This place should be taken out of the offer!
par un voyageur de Kuala Lumpur
Publié le 23 août 2020 sur Expedia
Very near to beach. Nice snorkelling and very warm beach
par un voyageur
Overall ok cz you paid for budget resort.
Publié le 3 août 2020 sur HotelsFriendly staff, privacy area. No crowded people. Just resort need to improve in maintainance. Looks so old. Overall OK if you just using room for bath and sleep. Others time must spend at beach..
par un voyageur de selangor
Publié le 20 juill. 2020 sur Expedia
nampak macam resort terbiar. perabot semua nampak usang. tandas sangat kotor macam tak pernah cuci. ada tingkap yang tak boleh kunci. nyamuk banyak, besar-besar pula tu. perlu improve, kawasan dah cantik, tapi sayang resort terbiar macam tu je. makanan pun so-so je.. yg ok nye sebab layanan receptionist memang terbaik, sentiasa senyum & baik.
par un voyageur de KL
Publié le 20 juill. 2020 sur Expedia
The staff were great and very helpful.
The common area, restaurant and surroundings are nice, and it's a great beach location, a little further away from the Coral Bay beach which is very crowded on weekends.
But the chalet is a bit run down, the sheets, curtains, and blanket were obviously very old and worn. Cupboards were dusty too. Don't expect superb amenities on an island getaway but clean and bright-looking would go a long way towards adding value for guests, especially since resort rates are charged.