Note fondée sur 22 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2023 sur Expedia
Convenient location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Syed Haris M Ali, Gestion de l’hôtel
Asalam Walaikum.Thank you, Saifullah, for your wonderful review!Thank you for choosing Luxury Inn for your stay in Karachi. It’s always a pleasure to serve customers like you, and we’re glad that you enjoyed our services.We hope to see you back soon!Jazak-Allah,Luxury Inn
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

空港ピックアップは助かりました。

Publié le 16 déc. 2022 sur Hotels
清潔感、サービス、ホスピタリティなどコスパはとても良かった。アジアのホテルは空港までのピックアップを事前にリクエストをても来てくれないことが多いので期待していなかったが、ドライバーの連絡先など事前に何度も連絡をくれて空港にもきちんと来てくれた。深夜到着だったのでとても助かりました。空港へのお迎えは無料なのも嬉しい。 住宅街にあるのでタクシーなどを見つけるのが難しいのでホテルの車(これは有料)で買い物など済ますことができたのでこれも助かった。 従業員の皆さんもとても気さくで温かく迎えてくれました。ありがとうございました。
1 sur 5
par un voyageur

Unfriendly, unresponsive and irresponsible

Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
I could never reach the hotel and never checked-in. I called their number listed several times but no one ever picked up the phone. Very disappointed and will never use them ever!
1 sur 5
par un voyageur

Terrible

Publié le 13 juin 2022 sur Hotels
Terrible, I don’t suggest this place to anyone.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par zeeshan iqbal , Gestion de l’hôtel
thank you for staying in our hotel we was happy to provide best services
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par zeeshan iqbal , Gestion de l’hôtel
thank you for staying in our hotel we was happy to provide best services
5 sur 5
par un voyageur de Las Vegas

Publié le 26 oct. 2021 sur Expedia
All was satisfactory based on the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2021 par zeeshan iqbal , Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment. we strive hard to keep improving.