Note fondée sur 13 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
L’endroit est paradisiaque, Toutefois, les trottoirs de pierres menant au bungalow ne sont pas sécuritaires et gagneraient à être améliorés. C’est vraiment le seul point négatif.
par un voyageur
Hôtel Magnifique
Publié le 13 févr. 2024 sur HotelsSuperbe séjour de 5 nuit dans cet hôtel magnifique. Entouré de montagne avec une végétation luxuriante, vue sur la mer de notre chambre. Hôtel idéal pour se reposer. Très bel accueil du personnel qui est vraiment professionnel. Superbe piscine toujours vue mer . Une navette est à disposition pour descendre à Amed toutes les heures. Elle vous dépose à une aéra en bas du village. Ensuite il faut se louer un scooter que vous laisserez sur le parking car la route jusqu’à l’hôtel est difficilement praticable.
par un voyageur
Magnifique hôtel
Publié le 10 févr. 2024 sur HotelsSommes arrivés par hasard dans cet hôtel suite à une déconvenue dans un autre hôtel situé à amed . Très bel hôtel où là sérénité est au rendez-vous. De très jolis bungalow dans un site naturel magnifique. Piscine superbe avec vue sur la mer . Personnels très agréable et professionnels au petits soins . Sa situation géographique n’est pas un problème car il y a des navettes toutes les heures et jusqu’à 22 h le soir.
par un voyageur
vue splendide,hôtel super et situation géo dure
Publié le 15 mai 2023 sur Hotelssuperbe hôtel avec une vue splendide depuis les chambres ou des espaces partagés (piscine, lobby, spa ...). Néanmoins, attention, il faut pouvoir arriver jusqu'à l'hôtel (20 à 30 minutes de routes très peu praticables), ce qui vous convainc de ne pas redescendre pour un dîner en ville.
L'hôtel lui même est tout en montée sans navette de la chambre au lobby, il faut donc être assez physiquement en forme quand votre chambre est la plus éloignée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par Angga Permana, Gestion de l’hôtel
Dear Ludivine, Thank you for your wonderful review of our hotel! We are delighted to hear that you enjoyed the superb views from our rooms and shared spaces, including the pool, lobby, and spa. We take pride in providing our guests with breathtaking vistas that enhance their overall experience.We appreciate your feedback regarding the accessibility of our hotel. We understand that the road leading to the hotel may pose some challenges, and we apologize for any inconvenience caused. While it may take 20 to 30 minutes to reach us, we believe that the tranquil and secluded location of our hotel adds to its charm and allows for a serene retreat away from the hustle and bustle of the city.Regarding the layout of the hotel, we understand that it can be physically demanding to navigate the uphill terrain, especially for guests with rooms located further away from the lobby. We apologize for any inconvenience caused by the lack of a shuttle service. We will certainly take your feedback into consideration as we continuously strive to improve our guests' experience.Once again, we appreciate your positive review and your valuable feedback. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back to our hotel in the future. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to let us know.SIncerely, MATHIS Lodge Amed
par un voyageur
Publié le 24 mars 2023 sur Expedia
Hôtel offrant une vue extraordinaire. Forcément pour avoir cette vue il faut monter assez haut dans la montagne, ce qui n’est pas forcément le mieux notamment avec un bébé ou personne à mobilité réduite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2023 par Angga Permana, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir partagé votre expérience au MATHIS Lodge Amed. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la vue extraordinaire que notre hôtel offre. Cependant, nous sommes conscients que l'emplacement sur une colline peut rendre l'accès difficile pour les personnes ayant des besoins spécifiques tels qu'un bébé ou une personne à mobilité réduite. Nous offrons des chambres en rez-de-chaussée pour ceux qui en ont besoin et nous serons toujours prêts à vous aider à organiser vos déplacements. Nous espérons que vous avez tout de même apprécié votre séjour chez nous et nous espérons vous revoir bientôt.
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
calme, splendeur et serenité
Publié le 22 sept. 2019 sur Hotelsmagnifiques lodges dans la montagne avec une superbe piscine. Le personnel est aux petits soins et l ambiance dégage un serenité difficle à trouver ailleurs. Nous reviendrons lors d un prochain voyage.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
though to reach this hotel a bit difficult but overall the reception, hospitality, the room, pool everything was great it is nestled in the mountains so amazing location. though you can have more options for the vegetarians
par un voyageur
The only good is the view.
Publié le 3 mai 2023 sur HotelsThe only good thing is the amazing view. This place looks good on the surface but is not authentic. Very bad road to the hotel, staff was not service-minded, the food was not good at all. The place was made for influensers who wants good pictures thats it. You get one bottle of water that fills once a day of "filtered" water. There was a hill with a road the the other rooms outside the toilet so anyone who walked outside could see you. When we told the staff, they hanged up two towels.. Wifi did not work for the first 24 hours. And when they wanted to fix it, they just opened the door while we were sleeping at 8am. They also prioritize influencers, the get better service, more food etc. We had a room next to us that was playing loud music the whole night. Took the staff 5 times so stop it. The telephone in the room did not work either. I do not recommend this place for people having hard time to walk, due to the roads are very uphill.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2023 par Angga Permana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to sincerely apologize for the disappointing experience you had during your recent stay with us. We are deeply sorry to hear that you did not find our staff to be service-minded, and that the quality of our food did not meet your expectations. We understand that the road leading up to the hotel can be challenging for some guests, and we apologize for any inconvenience this may have caused you.Regarding your concern about privacy, we apologize that the hill with the road outside the toilet in your room affected your experience. We appreciate your feedback and will take this into consideration as we continue to make improvements to our property.Regarding the wifi, we apologize for the inconvenience caused by the delay in resolving the issue. Our team is always available to help and we apologize for any inconvenience caused by our team entering your room to resolve the issue. We will be sure to address this issue with our team to ensure it does not happen again.We take all guest feedback seriously, and it is not our intention to prioritize any guests over others. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.Thank you for your review, and we hope that you will consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future.Sincerely, MATHIS Lodge Amed