Note fondée sur 21 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
endroit sans classe à éviter absolument
Publié le 25 juill. 2019 sur HotelsHôtel réservé sur base de sa bonne note, de ses bons commentaires et du fait qu'il avait le sigle "plage". Quelle déception! Petit hôtel donnant sur la route, enclavé entre 2 immeubles en travaux, et bruyant. Draps tachés (excréments) à notre arrivée, et donc changés à notre demande. Rien n'est propre: éclaboussures sur le mur de la salle d'eau, près du wc; au restaurant: même constat: nappe dégoûtante. Quelques chaises longues coincées le long d'une piscine minuscule: impossible de circuler tellement c'est étroit + mauvaises odeurs + serviettes mises à disposition repliées après usage et réutilisées sans être lavées. PAS DE PLAGE! Rien aux alentours. Petit déjeuner: basique et très moyen (choix entre un pan cake et un oeuf). Endroit plus cher qu'un 5 * (40.000 idr pour un coca contre 25.000 dans un 5*, chambre ici à 150$ alors qu'on a une chambre et un déjeuner sous forme de buffet à 100$ à Benoa dans un 5*); ici, tout fait cheap. Rien ne justifie l'appellation boutique, cette appellation supposant un endroit cosy et élégant, ce qui n'est pas le cas ici. Personnel: des gamins gentils mais sans expérience, exploités par leur patron. Je ne comprends pas comment cet hôtel a pu récolter de bons commentaires et des notes correctes. J'ai vraiment eu l'impression de m'être fait avoir et d'avoir été trompé sur cet établissement.
par un voyageur
Publié le 14 août 2018 sur Expedia
Petit hôtel tranquille en bord de mer . Piscine très agréable. Restaurant peu dispendieux et plusieurs autres à proximité. Personnel très attentionné. Le petit déjeuner est bien mais pourrait être amélioré. Les chambres sont modernes, grandes et tres bien décorées. Je conseilles cet hôtel à tous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2018 par Sagara Team , Gestion de l’hôtel
Salutations les plus chaleureuses de Sagara Candidasa.
merci de rester avec nous pendant vos vacances à Candidasa.
J'espère vous revoir la prochaine fois.
Sincères salutations
Sagara Team
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
It was a fantastic place to stay that was quest and relaxing. Would absolutely recommend staying here!
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
An amazing location by the beach, friendly staff, great food and well priced
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
Loved the view and infinity pool.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
We stayed at Sagara for 2 nights when we first arrived to Bali. The room was beautiful and very clean, air conditioning worked great. The main street in front of the hotel is very loud/busy (like a lot of places in Bali) but we were extremely surprised that when we got to our room it was so quiet and we couldn't hear any noise from the street. The staff are so friendly and accommodating, they drove us to Padangbai on our last morning and because we left so early, breakfast hadn't started yet but they packed us a to go box of food so we wouldn't be hungry. Would recommend to anyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Putra, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. April,Warmest greeting from Sagara Boutique Hotel.Thank you for your effort to share your experience regarding your stay at Sagara Candidasa. Your comments are really important for us to improve our goods and services onward. We do really appreciate it. In addition, we strive to make your holiday memorable. We are delighted to know that you enjoyed and loved your stay with us. As a result, we are looking forward to welcome you back at your second home in Candidasa-Bali.Best Regards,Putra
par un voyageur
Publié le 25 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2023 par Putra, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jonathan,Warmest greeting from Sagara Seaside Boutique Hotel.We would like to thank you for stay at Sagara Hotel. We strive to make your holiday memorable. We hope that you enjoyed your stay here. Unfortunately, it seems like to did not enjoy your stay with us. We deeply do apologise for the inconveniences during your 4 nights with us. We will for sure improve our products and services onward. As a result, we hope that we have an opportunity to welcome you back in the future.Have a great day.Best Regards,Putra
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Small boutique hotel, high quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Putra, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Victoria,Warmest greeting from Sagara Seaside Boutique Hotel.We would like to thank you for your effort to leave a comment in regards with your stay with us. Your comment is really important for us to improve our product and services onward. We strive to make you vacation memorable. We are glad to hear that you enjoyed and loved our services. We really appreciate it. As a result, we are looking forward to welcome you back at your second home in Candidasa-Bali.Have a great day ahead.Best Regards, Putra
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2022 par Putra, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/s. Ritsuko,Warmest greeting from Sagara Seaside Boutique Hotel.Thank you for your time to give a feedback on us. We really appreciate it. We strive to make your holiday memorable. We are glad to hear that you enjoyed your stay here and also loved our services. We do apologise if there is inconvenience during your stay here. We hope that we have an opportunity to welcome you back in the future.Thank you and have a great day ahead.Kind Regards,Putra
par un voyageur
Beautiful place
Publié le 8 août 2022 sur HotelsVery nice hotel. Set breakfast was good. The pool and the view is amazing. The only complaint I have is that the shower water pressure was intermittent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Putra, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Robert,
Sunny greetings from Sagara Seaside Boutique Hotel.
We would like to say thank you for your time to give a feedback. This plays such a significant role for us to enhance our services onward. We are delighted to hear that you enjoyed and loved your stay here. We try our best to make your holiday memorable. In accordance with the sporadic water pressure, we will tell our engineering team to solve this issue. We are looking forward to welcome you back at your second home in Candidasa - Bali.
Have a great day.
Best Regards,
Putra